AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Hei, jeg er men en fyr i over 2 år ! Vi har hatt det fint frem til nå. Vi begge jobber fult, men han er konstant sliten og sulten ... Jeg skjønner at man kan være sliten og utmattet men ikke i flere måneder på rad ! Vi bor alene men dattera og han bor alene. Han er nesten aldri her når dattera mi er hjemme, når han først kommer så setter seg ned på sofaen og den første setning jeg hører er at han er sliten. Jeg har fortalt han at jeg trenger litt kos og nærhet innimellom ! Forrige uke så var han skikkelig sliten, vi kom hjem til meg, han satt seg ned på sofaen og sovnet, våknet da klokka var 18.00 så våknet han - vi lagde mat og han dro på byen til en venn... han var ute på byen til kl 1.30 på natta ... da skrev jeg melding at jeg trodde han var sliten men så han orker å fly rundt i byen og drikke seg full ! Da ble jeg skikkelig dum for jeg har ødelagt en fin kveld for han for jeg ikke skjønner hvordan han er ... hva hadde dere tenkt ? er det normalt at han har ikke noe glede å tilbringe tiden sin med oss men så finner glede av å fly rundt på byen og drikke seg full med kamerater ? Han er 51 år gammel Anonymkode: 6d9d1...b51 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Han er ikke mentalt klar for å være i et forhold, det er sikkert og visst. Anonymkode: b336f...65e 2 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 Og han straffer meg med stillhet - ikke noe samtaler, ikke noe meldinger ... ingenting ... sluttet å kontakte med meg nå ! Anonymkode: 6d9d1...b51 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 Skulle til å spørre om han var ung, men når man er 51 burde man vite bedre hvis man er så sliten. Feil prioriteringer, uten tvil. Hadde ikke orket en slik kar som prioriterer sånn. Anonymkode: 5cc46...fe6 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 Må være corona vaksina Syns alle går rundt og er slitne Anonymkode: a11af...708 1
Virrevirrevapp Skrevet 25. februar 2024 #6 Skrevet 25. februar 2024 Han er sliten fordi han er 50+ og bruker helgene sine på byen. 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #7 Skrevet 25. februar 2024 For din egen del og din datters del - kutt ham bort fra ditt liv! Anonymkode: 63165...472 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #8 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle til å spørre om han var ung, men når man er 51 burde man vite bedre hvis man er så sliten. Feil prioriteringer, uten tvil. Hadde ikke orket en slik kar som prioriterer sånn. Anonymkode: 5cc46...fe6 Ja, det begynner å bli vanskelig, han sluttet å kontakte med meg nå og straffer meg med stillhet ! For noen uker siden var jeg i ganske dårlig humør og det sa jeg til han ! eneste han gjorde var å slenge dyna på meg og gikk og trykket på PC´n sin, fikk ikke en eneste klem av han ! Anonymkode: 6d9d1...b51 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #9 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For din egen del og din datters del - kutt ham bort fra ditt liv! Anonymkode: 63165...472 Det er det jeg vurderer nå ! Han kom aldri for å prate med meg... han har ikke sendt en eneste melding for jeg har ødelagt en hyggelig kveld ... så nå orker han ikke meg mer ... da tror jeg at jeg får bare la det være sånn Anonymkode: 6d9d1...b51 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 Jeg sliter også med konstant og kronisk utmattelse (fatigue), men jeg har ikke krefter til å fly på byen for å si det sånn. Jeg faller sammen av den minste lille ting og sånn har jeg hatt det i mange, mange år. Men sliter han virkelig med utmattelse er det rart at han orker å fly på byen. Er han bare sliten (forskjell på slitenhet og utmattelse) av jobben kan det hende at det å gå på byen gir han overskudd. Uansett er det pill råttent gjort å prioritere byen foran deg. Rimelig barnslig å drikke seg dritings på byen med kompiser stadig vekk også når man er 51 år og i et forhold. Råttent gjort å straffe deg med stillhet også. Faktisk bedre å bli kjeftet ned da. Min eks var også sånn. Drakk mye han og. Syns du skal revurdere dette forholdet. Du fortjener noe mye bedre 💜 Anonymkode: dcd3c...cf4 3 2 1
AnneSof Skrevet 25. februar 2024 #11 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sliter også med konstant og kronisk utmattelse (fatigue), men jeg har ikke krefter til å fly på byen for å si det sånn. Jeg faller sammen av den minste lille ting og sånn har jeg hatt det i mange, mange år. Men sliter han virkelig med utmattelse er det rart at han orker å fly på byen. Er han bare sliten (forskjell på slitenhet og utmattelse) av jobben kan det hende at det å gå på byen gir han overskudd. Uansett er det pill råttent gjort å prioritere byen foran deg. Rimelig barnslig å drikke seg dritings på byen med kompiser stadig vekk også når man er 51 år og i et forhold. Råttent gjort å straffe deg med stillhet også. Faktisk bedre å bli kjeftet ned da. Min eks var også sånn. Drakk mye han og. Syns du skal revurdere dette forholdet. Du fortjener noe mye bedre 💜 Anonymkode: dcd3c...cf4 Det er trist å høre ❤️ Men som du skrev - er man utmattet så orker man ikke å fly på byen og drikke seg full ! Vi har snakket så mange ganger og jeg har fortalt at jeg trenger litt nærhet og kanskje at han kommer en kveld for å se på en film sammen og kose meg i armkroken, men det skjer jo ALDRI ! når han først kommer så legger han seg ned på sofaen langt bort ifra meg og ser på film eller han later som han sover ... Vurderer å kutte ut dette forholdet . 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #12 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det begynner å bli vanskelig, han sluttet å kontakte med meg nå og straffer meg med stillhet ! For noen uker siden var jeg i ganske dårlig humør og det sa jeg til han ! eneste han gjorde var å slenge dyna på meg og gikk og trykket på PC´n sin, fikk ikke en eneste klem av han ! Anonymkode: 6d9d1...b51 Vel, du kan jo si du er voksen nok til å ta dyna over deg selv og takke for deg. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er det jeg vurderer nå ! Han kom aldri for å prate med meg... han har ikke sendt en eneste melding for jeg har ødelagt en hyggelig kveld ... så nå orker han ikke meg mer ... da tror jeg at jeg får bare la det være sånn Anonymkode: 6d9d1...b51 Han er alt på leting etter en ny siden pcn var så viktig. Anonymkode: 073b0...eff
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 AnneSof skrev (19 minutter siden): Det er trist å høre ❤️ Men som du skrev - er man utmattet så orker man ikke å fly på byen og drikke seg full ! Vi har snakket så mange ganger og jeg har fortalt at jeg trenger litt nærhet og kanskje at han kommer en kveld for å se på en film sammen og kose meg i armkroken, men det skjer jo ALDRI ! når han først kommer så legger han seg ned på sofaen langt bort ifra meg og ser på film eller han later som han sover ... Vurderer å kutte ut dette forholdet . Hva får du ut av dette forholdet? Annet enn kjipe ting? Tilfører han noe positivt i det hele tatt? Anonymkode: 1c58a...fbf 2
Skogtusssa Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 Spør han hva som gjør han så sliten. Det er i alle fall ikke alderen. Er det psykisk? Trives man ikke på jobb, har økonomiske proboblemer osv. kan det gi en boost å feste i helgene. Men uansett er det noe man bør nøste opp i, om man ikke har kapasitet til å være en god kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei, jeg er men en fyr i over 2 år ! Vi har hatt det fint frem til nå. Vi begge jobber fult, men han er konstant sliten og sulten ... Jeg skjønner at man kan være sliten og utmattet men ikke i flere måneder på rad ! Vi bor alene men dattera og han bor alene. Han er nesten aldri her når dattera mi er hjemme, når han først kommer så setter seg ned på sofaen og den første setning jeg hører er at han er sliten. Jeg har fortalt han at jeg trenger litt kos og nærhet innimellom ! Forrige uke så var han skikkelig sliten, vi kom hjem til meg, han satt seg ned på sofaen og sovnet, våknet da klokka var 18.00 så våknet han - vi lagde mat og han dro på byen til en venn... han var ute på byen til kl 1.30 på natta ... da skrev jeg melding at jeg trodde han var sliten men så han orker å fly rundt i byen og drikke seg full ! Da ble jeg skikkelig dum for jeg har ødelagt en fin kveld for han for jeg ikke skjønner hvordan han er ... hva hadde dere tenkt ? er det normalt at han har ikke noe glede å tilbringe tiden sin med oss men så finner glede av å fly rundt på byen og drikke seg full med kamerater ? Han er 51 år gammel Anonymkode: 6d9d1...b51 Tenker at jeg ville bedt han oppsøke lege. Det er ikke normalt å være så sliten. Alkohol kan noen ganger gi «falsk» energi - man føler at man har energi man ikke har. Kanskje det var det som skjedde? Ville ikke kastet han på båten med en gang, men fått det sjekket opp. Kanskje er det noe legen kan hjelpe med. Om ikke noe endres er det vell ikke så mye å satse på. Anonymkode: b2c09...21f 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er det jeg vurderer nå ! Han kom aldri for å prate med meg... han har ikke sendt en eneste melding for jeg har ødelagt en hyggelig kveld ... så nå orker han ikke meg mer ... da tror jeg at jeg får bare la det være sånn Anonymkode: 6d9d1...b51 Du ser vel selv hvor totalt urimelig han er? Ingen stabil og god mann oppfører seg slik han gjør eller behandler partneren slik han behandler deg. Dette er en mann som er uegnet i et forhold. Og det gjør at du ikke bør ønske ham tilbake i ditt liv - fordi han ikke er bra nok for deg, fordi han ikke er en god og stabil mann. Er dere på sosiale medier - blokker ham alle steder. Forsøker han å kontakte deg, bare skriv en melding om at det er slutt da du ikke ser noen fremtid for dere lenger, si at du forventer at han respekterer at det er slutt og at du ikke vil ha mer kontakt med ham. Anonymkode: 63165...472 1 2
Smascha Skrevet 25. februar 2024 #17 Skrevet 25. februar 2024 Han kan då ikkje vere så kjip som du skriv her? Kva er hans gode sider? Kva er det du likar ved han? Og kva bidreg han med i forholdet?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #18 Skrevet 26. februar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg er men en fyr i over 2 år ! Vi har hatt det fint frem til nå. Vi begge jobber fult, men han er konstant sliten og sulten ... Jeg skjønner at man kan være sliten og utmattet men ikke i flere måneder på rad ! Vi bor alene men dattera og han bor alene. Han er nesten aldri her når dattera mi er hjemme, når han først kommer så setter seg ned på sofaen og den første setning jeg hører er at han er sliten. Jeg har fortalt han at jeg trenger litt kos og nærhet innimellom ! Forrige uke så var han skikkelig sliten, vi kom hjem til meg, han satt seg ned på sofaen og sovnet, våknet da klokka var 18.00 så våknet han - vi lagde mat og han dro på byen til en venn... han var ute på byen til kl 1.30 på natta ... da skrev jeg melding at jeg trodde han var sliten men så han orker å fly rundt i byen og drikke seg full ! Da ble jeg skikkelig dum for jeg har ødelagt en fin kveld for han for jeg ikke skjønner hvordan han er ... hva hadde dere tenkt ? er det normalt at han har ikke noe glede å tilbringe tiden sin med oss men så finner glede av å fly rundt på byen og drikke seg full med kamerater ? Han er 51 år gammel Anonymkode: 6d9d1...b51 Jeg skjønner ikke engang hva det er du skriver, det er så utrolig usammenhengende og repeterende flere stader at jeg blir mer sliten av deg der. 🤣🤣 Anonymkode: 4c9ea...ff0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #19 Skrevet 26. februar 2024 Det finnes en mannlig utgave av utmattelsessyndrom. Der husarbeide, plikter og samvære med andres barn akutt angriper immunsystemet! Det må så fort som mulig medisineres med alkohol og lykkehormoner som dannes når han er med kompiser. Det er litt i slekt med ungdomsversjonen, hvor skole og lekser angriper immunforsvaret. Og det må da medisineres med playstation og henge med kompiser. Anonymkode: 14825...714 2
Snublefot62 Skrevet 26. februar 2024 #20 Skrevet 26. februar 2024 Du får be han pelle seg til legen. Folk som ignorerer kroppen/helsa si på denne måten er totalt håpløse. Om han aldri har overskudd til deg og dere - hva bidrar han egentlig med? Alderen her tilsier at han er voksen nok til å ta ansvar for seg selv. Noe han ikke gjør. Rødt flagg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå