Gå til innhold

Brunt utflod i ca 1 uke, etterfulgt av blødninger og murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært ufrivillig barnløs i nesten 10 år, og alltid trodd jeg har vært steril. Men for 2 uker siden visste testen positiv, og jeg hoppet i taket av glede!❤️Er idag 6+1. For 1 uke siden begynte jeg å ha brunt utflod, det vekslet mellom lysebrunt og mørkebrunt. Det kom bare når jeg tørket meg og trengte ikke bruke bind. Idag fikk jeg plutselig rødt friskt blod på papiret. Det var ikke mer enn en t-skje til å starte med, men de siste gangene jeg har vært på do så har det kommet «rikelig» med blod. Hadde takvise murringer for noen timer siden, men disse har gidd seg nå. Har ikke smerter når jeg blør, og det kommer kun når jeg har tørket meg etter do-besøk! Kjenner når de kommer og går rett på doen, så har ikke fådd noen blødning i bindet. Blødningene er ca like mye som en vanlig mens..Var hos legen på onsdag i forrige uke pga brun utflod, hun mente jeg hadde en truende abort da livmormunnen såvidt var litt åpen. Har privat TUL om 2 dager, men er redd for at jeg bare må avlyse den for å spare pengene om dette er en spontan abort. 
Er så veldig veldig bekymret og lurer på om noen har opplevd noe lignede?😔🤞🏼

Anonymkode: 58fa8...b85

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stor klem❤️ hva med å utsette tul en uke (om det kan gjøres kostnadsfritt) og så ta blodprøve hos fastlegen med 48t mellomrom? Kan kanskje gi deg ro i sjela, uavhengig av hvilken vei det går.

Forstår veldig godt at du er bekymret❤️ Jeg har opplevd blødninger hvor det har gått bra, og jeg har opplevd blødninger hvor det ikke har gått bra. Jeg har ikke hatt i nærheten av en like lang reise som deg, men vi har brukt tid. Men med yngstemann rakk jeg aldri å få menstruasjon igjen etter en SA før jeg var gravid på ny, og jeg hører flere som er veldig fertile rett etter SA. 

Krysser fingrene for at dette går veien🤞❤️

Anonymkode: 92cce...ac8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Sender deg en stor klem❤️ hva med å utsette tul en uke (om det kan gjøres kostnadsfritt) og så ta blodprøve hos fastlegen med 48t mellomrom? Kan kanskje gi deg ro i sjela, uavhengig av hvilken vei det går.

Forstår veldig godt at du er bekymret❤️ Jeg har opplevd blødninger hvor det har gått bra, og jeg har opplevd blødninger hvor det ikke har gått bra. Jeg har ikke hatt i nærheten av en like lang reise som deg, men vi har brukt tid. Men med yngstemann rakk jeg aldri å få menstruasjon igjen etter en SA før jeg var gravid på ny, og jeg hører flere som er veldig fertile rett etter SA. 

Krysser fingrene for at dette går veien🤞❤️

Anonymkode: 92cce...ac8

Jeg skal ringe fastlegen imorgen tidlig og få gjort enn innvendig sjekk av livmoren og få svar på om det er mulig og se hvor blødningen kommer ifra! Viser det seg at det er en SA så blir jeg og avbestille TUL uansett😔Håper og ber om at dette går bra, og om det ikke gjør det så krysser både jeg og samboer alt som krysses kan for at vi klarer å bli gravide ved første mulighet. Takk for svar og klem tilbake❤️

Endret av S.E.A
  • Hjerte 1
Skrevet

Nettopp kommet fra legen, det endte dessverre med en SA..😔❤️

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nettopp kommet fra legen, det endte dessverre med en SA..😔❤️

Så trist, TS! Føler veldig med deg. 💔

Anonymkode: 68370...a67

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...