AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Typen viser lite affeksjon.. jeg har tatt det opp mange ganger og han sier han skal bli bedre. Han sier det ikke er fordi han ikke vil, han sier han har følelser og er forelska og alt det der. Men handlingene med affeksjon er long gone.. vi er 29 år og har vært sammen i 2,5 år. Bodd sammen i 1 ca på hans initiativ. det har gått perioder på flere mnd, opp til fire hvor vi ikke har hatt sex. Jeg har tatt opp det og når det skjer(på en fin måte), men det skjer liksom ikke så mye. Vi har kanskje sex noen ganger her og der men da kommer han veldig fort og gjør ikke noe for å tilfredstille meg når han er ferdig. Jeg kjeder meg og det er sykt vanskelig å stå i. Vet ikke om det er relevant info men jeg tar godt vare på meg selv, trener og ser frisk og sunn ut. Har også mange som har utrykkt sin interesse så jeg er ikke en grå mus som han «bare tok til takke med». jeg bare kjeder meg og tankene mine og fantasiene mine har begynt å vandre. Det er en vanskelig situasjon.. noen tips eller noen som har det likt? Anonymkode: da335...259
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Dere er unge i et ferskt forhold, og skal ikke trenge å forholde dere til sextørke. Anonymkode: 9ed3e...7ac
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Høres ikke ut som dere har samme behov i et forhold. Du burde avslutte og finne deg en partner som har samme kjærlighetsspråk. Jeg og kjæresten er i 40 årene og vi er som kaniner. Kan vi ikke ha sex klår og kliner vi på hverandre, holder hender, klemmer og koser. Vi er begge veldig fysisk og det er viktig for oss. I tillegg til veldig god kommunikasjon og åpenhet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 Dette kommer ikke til å endre seg. Mulig kun i korte perioder om han er redd for å miste deg, før han faller tilbake og er som før. Dette kommer til å bli verre jo eldre han blir, og jo mer satt i forholdet han er. Du er for ung, og lite bundet, til å akseptere dette for deg selv. Anonymkode: db817...a0b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Skrevet 26. februar 2024 Sex og romantiske følelser er ikke det samme. At han ikke har så stort behov for sex kunne nok mange leve med, men det er vanskelig å leve med at mangler følelser for deg. Finn en annen. Anonymkode: 3162a...e6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå