AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Har nettopp bestilt flyreise til Roma i sommer. Vi er 2 voksne og en ungdom. Ønsker tips til bra hotell, bademuligheter, opplevelser osv osv. Har du vært der - gjerne med barn/ungdom, så del dine erfaringer og tips med meg😊👍 Anonymkode: aa26b...1c7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Man drar ikke til Roma på badeferie, det er en innlandsby. Vet ikke når til sommeren dere skal reise, men juli og august i Roma kan være uutholdelig, de lokale rømmer byen for å slippe varmen. Bortsett fra det er Roma supert for tenåringer, maten er som skapt for dem pizza, pasta og iskrem! Var der med mine gutter når de var 14-15, de likte både Colosseum og Vatikanet og stemningen i byen, vi bodde å Airbnb midt i sentrum. På forhånd hadde de sett filmer som ‘gladiator’ og ‘da vincikoden/ engler og demoner’. Ellers er det veldig tett mellom severdighetene, du kan nesten ikke gå en meter uten å ramle over historiske steder Anonymkode: df26d...a1a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Roma i juli var helt krise for oss. 40 grader. Lå inne nesten hele dagene, ut for å spise på kvelden. Ingen bra destinasjon om sommeren! Anonymkode: 8f83e...08b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Roma i juli var helt krise for oss. 40 grader. Lå inne nesten hele dagene, ut for å spise på kvelden. Ingen bra destinasjon om sommeren! Anonymkode: 8f83e...08b Ja, det er det jeg har hørt…. Vi var der i påsken, det var akkurat passe norsk sommertemperatur. Tror det blir ekstra varmt i Roma på grunnavgift alt er av stein som maganiserer varme, i tillegg til at gatene er veldig smale og tette Anonymkode: df26d...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå