AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Ser etter den beste mobilbanken. - må kunne velge og skjule konto fra oversikten ( pga sparing så vil ikke se kontoen hver gang jeg logger inn ) Har sparebanken vest idag, men dette går ikke an der. går det an å opprette en bank konto i annen bank uten å bestille kort? At det kun er for sparing.? Anonymkode: 934e3...6be
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Ja, jeg har sparepenger i Landkreditt uten å ha noe mer å gjøre med dem Anonymkode: 1aa4d...1d9
Fant80 Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 Sparebank1 SR bank. Der kan man skjule kontoer. Helt grei bank forøvrig. Aldri hatt noe problem!
Bondenisse Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 Kredittkortbanker har ofte langt bedre rente på sparing. Ingen problem å ha bare sparekonto, ikke kredittkort anbefales om du ikke vil se den hele tiden + ofte får du uke ført over pengene til brukskonto før neste arbeidsdag. Dermed unngår du å være på byen og bare føre over 500kr til en øl og taxi☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 Du kan skjule konto i Nordea, ellers må Nordea ha den dårligste mobilbankbrukerne som finnes på markedet. Anonymkode: 839d0...57a
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #6 Skrevet 25. februar 2024 I mobilbanken til Bulder kan jeg skjule kontoer. Anonymkode: d6577...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #7 Skrevet 25. februar 2024 Ikke noe problem å ha sparekonto i en annen bank. Her kan du sjekke hvor du får best rente https://www.finansportalen.no/bank/bankinnskudd Anonymkode: 39db3...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #8 Skrevet 26. februar 2024 Man kan skjule i Nordea, og jeg er veldig fornøyd med mobilbanken der. Har også sparekonto i Himla pga renter og kundeutbytte, men den mobilbanken er helt elendig. Man kan ikke skjule kontoer, man kan ikke endre rekkefølge på kontoer, man må logge inn i vanlig nettbank for å se renter, oversikt over transaksjoner er rotete, og hvis man stopper en avtalegiro-betaling, så ligger de månedsvis i "stoppede betalinger" under "til forfall", uten mulighet for å fjerne dem... Anonymkode: 06057...2c9
newman01 Skrevet 26. februar 2024 #9 Skrevet 26. februar 2024 (endret) I Bulder kan man endre rekkefølge på kontoer og skjule de man ikke vil ha på hovedskjermen. Som flere her sier bør du vurdere å ha sparepengene der du får best rente. Ville vurdert en av kredittkortbankene, eller forbrukslånsbankene, da disse gir rimelig ok rente. KomplettBank, Santander osv. Da får man rundt 5% Endret 26. februar 2024 av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå