Gjest care Skrevet 9. november 2002 #1 Skrevet 9. november 2002 http://www.noahonline.org/ Jeg har meldt meg inn, er det flere vil............. :blunke:
ElleVille Skrevet 10. november 2002 #2 Skrevet 10. november 2002 Absolutt ikke. Fraråder NOAH på det aller, aller sterkeste. Ekstremister uten perspektiv og nogenlunde rasjonell tankegang er ingen tjent med, aller minst dyrene.
Gjest care Skrevet 10. november 2002 #3 Skrevet 10. november 2002 Absolutt ikke. Fraråder NOAH på det aller, aller sterkeste. Ekstremister uten perspektiv og nogenlunde rasjonell tankegang er ingen tjent med, aller minst dyrene. Fortell gjerne om dine erfaringer med dem.
Iset Skrevet 10. november 2002 #4 Skrevet 10. november 2002 hva??? jeg har vært medlem av noah lenge, hva er så ekstremt med dem? fortell alt du har hørt!
Gjest Missuganda Skrevet 10. november 2002 #5 Skrevet 10. november 2002 Her må ElleVille kommer med argumenter og ikke bare slenge ut slike setninger uten å underbygge dem :-?
Iset Skrevet 10. november 2002 #6 Skrevet 10. november 2002 nei fader nå ble jeg litt provosert. de har jo flere ganger sagt at de er IMOT slike ekstreme dyrevern grupper. ikke forveksle noah med andre grupper du har lest om. nevn en ting som er ekstremt.
ElleVille Skrevet 10. november 2002 #7 Skrevet 10. november 2002 Gjerne. Jeg var selv medlem for noen år siden. Glad i dyr, og ville gjerne hjelpe til som best jeg kunne. Det jeg får av informasjon, er ensidig propaganda om hvor jævlig alle husdyr har det. Hvor forferdelige norske bønder er, hvordan de stakkars husdyrene har det her i Norge... Jeg har selv alltid hatt husdyr, og følte meg omtrent halshogd fordi jeg hadde dyr på stall og bås. Så klart er de for saker jeg er enig i - men det er også f.eks. Dyrebeskyttelsen. NOAHs fremgangsmåter, og rett og slett umodne fremlegging av tilfeller og situasjoner, samt "fakta", gjør at jeg er sterkt i mot denne organisasjonen. Sa noen seriøsitet? Ser folk blir provoserte av at jeg kritiserer NOAH. Egen erfaring gjør at jeg kan argumentere slik med god samvittighet. Oppfordrer til å fortsatt engasjere dere i dyrenes rettigheter, men med et fornuftig og oppriktig mål - å bedre dyrs levekår, og bruke de beste midlene for å oppnå dette. Ikke for å samle seg i flokk og være sinte. Det ligner litt på kvinnegruppen Ottar. Liten, forbanna gruppe som ingen helt får tillit til. Useriøst.
Gjest care Skrevet 10. november 2002 #8 Skrevet 10. november 2002 Vel, folk kan vurdere selv, ved å klikke seg inn på linken og ta et standpunkt. Uansett bør vi engasjere oss fordi det er veldig mye urett som gjøres mot dyra. Passive bør vi hvertfall ikke være.
Iset Skrevet 10. november 2002 #9 Skrevet 10. november 2002 hmmm da jeg var på noah møte for en tid siden, var alle imot MEG fordi jeg maste om at jeg ikke kan forstå hvordan noen kan si at bøndene er glade i sine dyr, jeg hadde iallefall aldri klart å sende dyr jeg var glad i til slakteriet! men hver sin mening. men det viser iallefall at noah ikke støttet meg der. men det er jo forskjell på de lokale gruppene da. jeg for min del støtter noah 120 %
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå