AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Har gått på hormoner i 10 dager, og «anti-eggløsning»sprøyte i 4 dager.. Har 0 symptomer og blir nesten litt bekymret over dette? Har tatt ut masse feriedager fra jobb i tilfelle, men jeg føler meg helt fin. Litt mer tåkete / surrete men ingen fysiske symptomer. Har 8-9 follikler som vokser sakte men sikkert.. Noen som har opplevd å ikke merke noe? Anonymkode: 17067...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Del Skrevet 25. februar 2024 Jeg kjenner svært lite til medisinene. Litt hoven i eggstokkene, thats it. Anonymkode: c22e8...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 Merket heller ikke nor Anonymkode: 70ad1...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har gått på hormoner i 10 dager, og «anti-eggløsning»sprøyte i 4 dager.. Har 0 symptomer og blir nesten litt bekymret over dette? Har tatt ut masse feriedager fra jobb i tilfelle, men jeg føler meg helt fin. Litt mer tåkete / surrete men ingen fysiske symptomer. Har 8-9 follikler som vokser sakte men sikkert.. Noen som har opplevd å ikke merke noe? Anonymkode: 17067...a04 Jeg merket nesten ingenting.. Ble noe oppblåst på slutten, men ellers hadde jeg ingen bivirkninger. Helt unødvendig å ta ut ferie/fri dager under stimulering. Hadde man trengt det hadde man fått sykemelding. Ikke noe negativt med å ikke ha bivirkninger. Vi er forskjellig, tåler ulike ting.. Noen reagerer veldig, andre så og si ingenting Anonymkode: d5fdb...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Del Skrevet 26. februar 2024 Feriedager trenger du nok ikke. Det var kun uttaksdagen jeg ikke jobbet. Jeg merket først symptomer de siste 3-4 dagene før uttak, da var jeg veldig stinn/oppblåst, som igjen førte til ubehag. Flest symptomer hadde jeg etter uttak. Absolutt alt man kunne ha av graviditetssymtpomer, vond rygg, murringer, stikk, uten at jeg var gravid. Men igjen, ingenting som gjorde at jeg ikke kunne jobbe og leve som vanlig. Anonymkode: d1233...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #6 Del Skrevet 26. februar 2024 Feriedagene kunne du spart til dagene etter egguttak. Gikk selv på høyeste dosen stims og merket ingenting. Ikke før de to siste dagene før egguthenting, men det var egentlig bare en svak følelse av å være litt "stinn". Vi som har få eggposer har det forøvrig bedre enn de som har masse eggposer. Jeg var ute av stand til å jobbe i 3 dager. Egguthenting og de to følgende dagene hadde jeg såpass med smerter at jeg ikke kunne gå ordentlig. Men så gikk det fint. Anonymkode: 9ed98...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #7 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg var ute av stand til å jobbe i 3 dager. Egguthenting og de to følgende dagene hadde jeg såpass med smerter at jeg ikke kunne gå ordentlig. Men så gikk det fint. Anonymkode: 9ed98...798 Da er du nok ekstra uheldig her. Jeg fikk sykemelding disse tre dagene. Men brukte den kun uttaksdagen, da var jeg jo neddopet så mannen kidnappet jobbtelefonen min😅. Dagen etter var jeg sår, men helt fin ellers. Og på innsett dagen tok jeg bare en liten times pause fra jobb og kjørte til klinikken. Anonymkode: d1233...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogasoul Skrevet 26. februar 2024 #8 Del Skrevet 26. februar 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Har gått på hormoner i 10 dager, og «anti-eggløsning»sprøyte i 4 dager.. Har 0 symptomer og blir nesten litt bekymret over dette? Har tatt ut masse feriedager fra jobb i tilfelle, men jeg føler meg helt fin. Litt mer tåkete / surrete men ingen fysiske symptomer. Har 8-9 follikler som vokser sakte men sikkert.. Noen som har opplevd å ikke merke noe? Anonymkode: 17067...a04 Hvilke medisiner fikk du? Så bra at du ikke har noe bivirkninger ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #9 Del Skrevet 27. februar 2024 Hos meg kom bivirkningene noen dager etter innsett. Kramper i magen og sykelig oppblåst at det føltes ut som magen mon var overfull. Så ut som jeg var 4-5 måneder på vei. Anonymkode: 54f74...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hos meg kom bivirkningene noen dager etter innsett. Kramper i magen og sykelig oppblåst at det føltes ut som magen mon var overfull. Så ut som jeg var 4-5 måneder på vei. Anonymkode: 54f74...a37 Da var det nok progesteron støtten du fikk bivirkninger av og ikke stimuleringsmedisinene. Og det er veldig vanlig og helt normalt. Anonymkode: d5fdb...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da var det nok progesteron støtten du fikk bivirkninger av og ikke stimuleringsmedisinene. Og det er veldig vanlig og helt normalt. Anonymkode: d5fdb...b8c Ja tror nok det, var gravid så sikkert derfor det forverra seg. Anonymkode: 54f74...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Del Skrevet 27. februar 2024 Jeg fikk ingen bivirkninger av stimulering, men var oppblåst og fikk noen «gravidsymptomer» av progesteron. Var sykmeldt uttaksdagen, ellers ikke. Det var betydelig verre psykisk enn fysisk. Anonymkode: 6dbe2...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Del Skrevet 27. februar 2024 Jeg merket absolutt ikke noe annet enn litt øm etter sprøyter og oppblåst etter uttak. Hadde heller ikke så vondt av uttak var mer litt ubehagelig. Følte meg egentlig i form rett etter uttak men kunne ikke jobbe på grunn av medisinene man tar rett før. Ble en lett gåtur og lunsj i steden… I magen ligger nå ei lita jente i uke 22 Anonymkode: eded3...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #14 Del Skrevet 28. februar 2024 Hvorfor bekymret? De fleste jeg kjenner har ikke hatt noe symptomer. Anonymkode: 5551e...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå