Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger litt tips og råd. Er 20 år og går på folkehøgskole. Fra november til januar hadde jeg en greie med en fyr på samme skole (gutt 1). Vi hadde det veldig fint, men han gjorde det slutt fordi han ikke ville noe mer. Så gikk vi to uker uten å snakke, men han tok kontakt igjen så vi møttes 3 ganger og pulte. Så var vi på klassetur og jeg fikk plutselig veldig god tone med han ene (gutt 2). Vi kyssa og alle de andre så at vi «ble en greie». 

Greia nå er at det har vært ferie og jeg har ikke møtt noen av disse på 1 uke (gutt 2) og 3 uker (gutt 1). 

Alle andre i klassa sier jeg burde gå for gutt 2, fordi han er sååå mye snillere! Gutt 1 har sagt litt dumme ting om meg og flere jenter og generelt gjort ting han ikke burde.

Nå i ferien har jeg snappa masse med gutt 1, selv om jeg egt er en greie med gutt 2. Men gutt 1 snapper myyye mer (noe jeg liker), og jeg kjenner at følelsene for han ikke går over. Men innerst inne vet jeg at gutt 2 er sååå mye bedre.

Vil ikke såre gutt 2 fordi han er såååå snill og grei!! Men åååhh har veldig lyst til å pule gutt 1 igjen og har fortsatt troa på at det kan funke mellom oss…

Jeg trenger tips og råd:))

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, skulle tro du var 14 år og ikke 20, men mitt tips til deg er og alltid gå for den snille, men hjertet bestemmer 💕

Anonymkode: 0ea32...3dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig med kommentaren over. I tillegg er det ikke så smart å drite der du spiser, liksom

Anonymkode: 69804...031

• Nyttig 1
Skrevet

Bli sammen med begge guttene. Befal de om å behandle deg som en prinsesse. 

Anonymkode: 5bd63...f80

• Nyttig 1
Skrevet

Du er ung, kan det være et alternativ med begge to samtidig?

Anonymkode: 20df5...28d

Skrevet
ape321 skrev (6 timer siden):

Hei! Trenger litt tips og råd. Er 20 år og går på folkehøgskole. Fra november til januar hadde jeg en greie med en fyr på samme skole (gutt 1). Vi hadde det veldig fint, men han gjorde det slutt fordi han ikke ville noe mer. Så gikk vi to uker uten å snakke, men han tok kontakt igjen så vi møttes 3 ganger og pulte. Så var vi på klassetur og jeg fikk plutselig veldig god tone med han ene (gutt 2). Vi kyssa og alle de andre så at vi «ble en greie». 

Greia nå er at det har vært ferie og jeg har ikke møtt noen av disse på 1 uke (gutt 2) og 3 uker (gutt 1). 

Alle andre i klassa sier jeg burde gå for gutt 2, fordi han er sååå mye snillere! Gutt 1 har sagt litt dumme ting om meg og flere jenter og generelt gjort ting han ikke burde.

Nå i ferien har jeg snappa masse med gutt 1, selv om jeg egt er en greie med gutt 2. Men gutt 1 snapper myyye mer (noe jeg liker), og jeg kjenner at følelsene for han ikke går over. Men innerst inne vet jeg at gutt 2 er sååå mye bedre.

Vil ikke såre gutt 2 fordi han er såååå snill og grei!! Men åååhh har veldig lyst til å pule gutt 1 igjen og har fortsatt troa på at det kan funke mellom oss…

Gutt 2❤️

Da jeg var i 20 årene vare jeg som deg. Spilte på mange strenger. Herlig og spennende der og da, men ikke en god følelse i lengden. Følte meg dritt som person. Forstår ikke i dag hvordan jeg kunne være så flørtende og ikke klarte slå meg til ro.

Anonymkode: bba12...ad6

Skrevet
ape321 skrev (7 timer siden):

Kjærester sier ikke dumme ting om hverandre!

Kjærester er snille mot hverandre!

Hvorfor kan du ikke pule nr 2? 

Når ferien er over er snap kanskje ikke så viktig?

Gå for nr 2!!

Skrevet

Tenker du ikke skal velge noen av de🙄 Om du hadde skikkelige følelser så hadde du visst hvem du skulle velge. 

Man velger ikke noen bare fordi de er snille eller god i sengen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
ape321 skrev (12 timer siden):

Du skal ikke velge noen fordi du ikke vil såre de. Her tenker jeg at du ikke skal velge noen av de. Du har tydeligvis ikke tilstrekkelig følelser for noen av de.

Anbefaler deg å holde pulinga til de du faktisk har følelser for. Gutt 1 er ikke en god kar.

Anonymkode: c19b5...383

• Liker 2
Skrevet

Mange kvinner har vært borti en usympatisk type som ga dem en tøff tid som ung. Du kan ennå unngå det.

Anonymkode: 711f0...513

Skrevet

Ville ikke hatt sex med begge når du holder på med en av dem. Men bli mer kjent kan du jo med begge. Når dau bestemmer deg for å bli kjæreste med nr 2, kutter du helt ut nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...