AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Hvilket hudpleieprodukt MÅ du ha? Og hvorfor? Anonymkode: f9b67...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Hvis jeg kunne ha bare ett eneste hudpleieprodik, så måtte det det bli solkrem for ansiktet som samtidig ga nok fukt. Ubeskyttet soleksponering er den viktigste faktoren når det gjelder for tidlig hudaldring, og de fleste hudtyper trenger tilførsel av fukt for å opprettholde funksjonene sine, bl.a. den viktige hudbarrieren. Mange hudproblemer henger sammen med en svekket/skadet hudbarriere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 En god fuktighetskrem som både ligger fint under sminke, og gir fukt om natten. Anonymkode: 0a411...48f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Del Skrevet 27. februar 2024 En god ansiktsrens er viktig for min del. Hvis jeg ikke renser huden i ansiktet blir den gusten og uren. Bruker jeg såpe så strippes huden for fukt, som fører til kviser. Jeg hadde heller ikke greid meg uten ansiktskrem, men ansiktsrens er hakket viktigere. Anonymkode: dc9dd...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 27. februar 2024 #5 Del Skrevet 27. februar 2024 En dagkrem er det viktigste for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): En god ansiktsrens er viktig for min del. Hvis jeg ikke renser huden i ansiktet blir den gusten og uren. Bruker jeg såpe så strippes huden for fukt, som fører til kviser. Jeg hadde heller ikke greid meg uten ansiktskrem, men ansiktsrens er hakket viktigere. Anonymkode: dc9dd...eb4 Hvilken bruker du som ikke inneholder såpe? Jeg må velge aloevera-solkremen fra Cosrx. Den kunne jeg brukt som både fuktighetskrem og solkrem. Får skikkelig fin glød av den. Anonymkode: be9df...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Del Skrevet 28. februar 2024 The Ordinary granactive retinoid 5 % in squalane 🥰 Anonymkode: 65b27...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 28. februar 2024 #8 Del Skrevet 28. februar 2024 Ansiktskrem med solfaktor. Helt avhengig og føler meg stiv uten:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 28. februar 2024 #9 Del Skrevet 28. februar 2024 Bruker kun ett: dagkrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 29. februar 2024 #10 Del Skrevet 29. februar 2024 Solkrem uten tvil ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 29. februar 2024 #11 Del Skrevet 29. februar 2024 En rik fuktgivende spf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #12 Del Skrevet 29. februar 2024 Litt mer givende å lese svar i tråden hvis dere også skriver hvilket produkt (merke/navn) dere faktisk bruker… Anonymkode: 3d2ee...222 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. februar 2024 #13 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) Solkrem med spf 50, som ikke gjør huden blank. Jeg er temmelig sikker på at det er solkrem som er ansvarlig for at jeg ikke har rynker ennå, kun «smilelinjer» som jeg må helt inntil speilet i godt lys for å se. Og har like fin hud på hals og bryst som da jeg var i 20-årene. Såvidt jeg har sett er det ikke vanlig at kvinner i siste halvdel av 40-årene har det. Endret 29. februar 2024 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #14 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt mer givende å lese svar i tråden hvis dere også skriver hvilket produkt (merke/navn) dere faktisk bruker… Anonymkode: 3d2ee...222 Jeg har sikkert 20+ kremer, solkremer og serum. Jeg ville ikke valgt noen av dem om jeg kun skulle valgt ett produkt. Da måtte jeg tatt en skikkelig research runde på noe som er alt-i-ett, så langt det går. Der jeg i dag kombinerer produkter. Anonymkode: 0a411...48f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. februar 2024 #15 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 21.52): Hvilket hudpleieprodukt MÅ du ha? Og hvorfor? Anonymkode: f9b67...841 Enn du? Hvilket produkt må du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. februar 2024 #16 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt mer givende å lese svar i tråden hvis dere også skriver hvilket produkt (merke/navn) dere faktisk bruker… Anonymkode: 3d2ee...222 Det er individuelt hvilke produkter man liker. Ett produkt som er fantastisk for én person, er ikke nødvendigvis det for en annen. Jeg var så kjedelig at jeg svarte solkrem. Jeg liker Cliniderm Mattifying, La Roche-Posay Anthelios. Og COSRX med aloe vera, selv om den ikke er matt. Sistnevnte brukte jeg mest i fjor. Akkurat nå bruker jeg COSRX aloe med tone-up. Den er så lys, at selv jeg med lys hud ikke kan bruke den om sommeren. Endret 29. februar 2024 av MyMichelle La til solkremmerkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #17 Del Skrevet 29. februar 2024 MyMichelle skrev (23 minutter siden): Det er individuelt hvilke produkter man liker. Ett produkt som er fantastisk for én person, er ikke nødvendigvis det for en annen. Jeg var så kjedelig at jeg svarte solkrem. Jeg liker Cliniderm Mattifying, La Roche-Posay Anthelios. Og COSRX med aloe vera, selv om den ikke er matt. Sistnevnte brukte jeg mest i fjor. Akkurat nå bruker jeg COSRX aloe med tone-up. Den er så lys, at selv jeg med lys hud ikke kan bruke den om sommeren. Føler du at disse to ikke gir blank hud? Jeg er på jakt etter solkrem som ikke gjør at jeg ser svett og skinnende ut… Anonymkode: 226f7...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #18 Del Skrevet 29. februar 2024 Hvis jeg måtte velge ett: Clinique moisture surge intense. Hvis jeg kunne fått valgt ett til; Isispharma metroruboril😀 Anonymkode: 7a33c...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. februar 2024 #19 Del Skrevet 29. februar 2024 For min rosacea hud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå