AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Når de årlige lønnsoppgjørene kommer? Jeg forstår at man kan kontakte Fagforbundet sitt ved krangler i arbeidslivet, forsikringer , fagblad og lignende. Men hva gjør f.eks Fagforbundet for alle de ulike gruppene som er medlemmer der når det er lønnsoppgjør? Vil jeg, som er miljøterapeut i Oslo kommune, bli nedprioritert for lønnsforhandlinger i forhold til brannvesenet i Follo f.eks? Hva om noen som er data utvikler eller lignende innen IT i KPMG er medlem av Fagforbundet? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere spørsmålet, men håper noen som kan litt om fagforbund kan hjelpe meg å forstå årlige lønnsoppgjør og hvordan/hvorfor arbeidsgivere må holde seg til de avgjørelser som blir tatt der. 😊 Anonymkode: aa2cb...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmd Skrevet 25. februar 2024 #2 Del Skrevet 25. februar 2024 Lønnsoppgjør er kompliserte greier, det tar tid å forklare/forstå. Her kan du begynne å lese: https://www.fagforbundet.no/lonn-og-avtaler/lonnsoppgjoret/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå