AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Vi skal bygge seng som blir 270 cm bred, 180+90 cm. Vi kan selvsagt bruke to laken, men det hadde vært kjekt med ett. Finnes det noe sted å kjøpe stretch- eller fasongsydd laken som passer 270x200 seng? Eller er det noen som har erfaring med å sy selv? Leker med tanken om å sy sammen to fasongsydde laken på noe vis, men er litt usikker på hvordan. Anonymkode: ebe40...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Del Skrevet 25. februar 2024 Kjøp metervare på stoff og stil? Hvis du kan å bruke symaskinen klarer du lett å sy hjørner og legge inn strikk. Anonymkode: 08aa9...a0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kjøp metervare på stoff og stil? Hvis du kan å bruke symaskinen klarer du lett å sy hjørner og legge inn strikk. Anonymkode: 08aa9...a0c Har tenkt på det, men jeg syns metervareprisen er høy sammenlignet med laken fra ikea. I tillegg vil jeg få to sømmer på langs eller én på tvers, kontra én søm på langs om jeg syr sammen to. 🤔 Anonymkode: ebe40...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #4 Del Skrevet 25. februar 2024 Sånn syns jeg er artig og lese folk som vil gjøre noe selv heier på dere 😉 syns faktisk du skal anskaffe stoff og sy laken selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Del Skrevet 25. februar 2024 Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor dere trenger så stor seng? 😅 Anonymkode: b5e8a...368 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #6 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har tenkt på det, men jeg syns metervareprisen er høy sammenlignet med laken fra ikea. I tillegg vil jeg få to sømmer på langs eller én på tvers, kontra én søm på langs om jeg syr sammen to. 🤔 Anonymkode: ebe40...aab Med metervare får du jo tekstiler som er 2-4 meter brede, i den lengden du vil ha, så hvordan gir det flere sømmer? Men ja. Det koster sikkert , men kvaliteten blir jo og bedre enn feks nevnte ikea. Anonymkode: 08aa9...a0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #7 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har tenkt på det, men jeg syns metervareprisen er høy sammenlignet med laken fra ikea. I tillegg vil jeg få to sømmer på langs eller én på tvers, kontra én søm på langs om jeg syr sammen to. 🤔 Anonymkode: ebe40...aab Ja, jeg ville ikke gjort det. Stoff er DYRT! Jeg ville nok personlig bare hatt to laken, og ikke stresset med å sy sammen. Anonymkode: ba359...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #8 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor dere trenger så stor seng? 😅 Anonymkode: b5e8a...368 Mye rart som skjer på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #9 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor dere trenger så stor seng? 😅 Anonymkode: b5e8a...368 Familieseng? Ikke så uvanlig hvis man samsover med ungene. Eller hvis man har trekant, men tipper det mest sannsynlig er en kjedeligere grunn. 🤣 Anonymkode: ba359...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #10 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor dere trenger så stor seng? 😅 Anonymkode: b5e8a...368 Det kjedeligere av forslagene her: vi samsover. 😅 med ett barn går det greit med 180-seng, men nå som andremann vokser ut av bedsiden trenger vi mer plass. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg ville ikke gjort det. Stoff er DYRT! Jeg ville nok personlig bare hatt to laken, og ikke stresset med å sy sammen. Anonymkode: ba359...5f7 Hadde håpet å slippe sprekken. Men får vel bare begynne med to og eventuelt finne en løsning ved behov. Anonymkode: ebe40...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #11 Del Skrevet 26. februar 2024 https://seng.no/produktkategori/tekstiler/sengetoy/?filter_storrelse=270x270 Anonymkode: 39f26...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #12 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://seng.no/produktkategori/tekstiler/sengetoy/?filter_storrelse=270x270 Anonymkode: 39f26...5da Godt funn! Det der må også sys for ikke å bare ligge kant i kant med madrassen på sidene, men da slipper de i alle fall å ha sømmer der de ligger. Anonymkode: c7087...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): https://seng.no/produktkategori/tekstiler/sengetoy/?filter_storrelse=270x270 Anonymkode: 39f26...5da Glatte laken som er 270 cm lange har jeg funnet flere steder. Det må i så fall skjøtes på sidene, som ab#12 sier. Anonymkode: ebe40...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå