AnonymBruker Skrevet 26. februar #41 Del Skrevet 26. februar Fulltank skrev (4 minutter siden): Jeg ville sagt ifra om det jeg hadde hørt/sett. Så kan personen ta det valget om det er noe eller ikke. Personen som får beskjeden skal VELGE om det er noe eller ikke? Anonymkode: 0ce75...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. februar #42 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei Var ute på byen med noen venner nylig. I løpet av kvelden har en av damene vi var sammen med forsvunnet med mann til min kollega, hun har senere røpet at de hadde visst gjort litt av hvert. Usikker på hennes kjennskap til mannens sivilstatus. Uansett, jeg arbeider med dama til denne mannen. Kjenner henne ikke særlig godt, men liker henne sånn på generell basis. Bør jeg fortelle hva jeg har hørt om hennes mann denne byturen? Jeg vet jo ikke hvor sant alt er, men kan se for meg at det stemmer.. Anonymkode: 0d65b...4bd Du skal si fra til en perifer bekjent om noe du TROR partneren hennes gjorde på byen? Slutt å leke moralpoliti og skaff deg et liv isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #43 Del Skrevet 26. februar Det vil slå tilbake på deg. Anonymkode: ab5ca...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #44 Del Skrevet 26. februar 1 hour ago, AnonymBruker said: Da er det bare enda mer trist. I grunnen kan din mann gjøre som han vil, han kan ha mange utskeielser med forskjellige kvinner bak din rygg da og du vil være naiv og ikke vite. For hva da? Beholde status, mann, barn osv i et falskt forhold, æsj altså. Mine barn skal vite at de har en mor som står opp for seg selv og at de også lærer selvrespekt. Hva om din datter forteller at mannen hennes en dag hadde driti seg ut i fylla? Stakkars barna dine så tafatt kvinne til mor. Man driter seg ikke ut i fylla bare, man tar et valg om å bedra og klå på andre eller putte tissen sin inn i dem. 🤮 Anonymkode: 317ca...694 Hvor gammel er du egentlig? Jeg skriver her min høyst subjektive mening om et fiktivt tenkt tilfelle der min mann dummer seg ut én gang i fylla. Her må vi gjerne være uenige. Å kalle meg en tafatt (leste det som dårlig) mor er å dra den litt langt. Du burde lære deg folkeskikk. Lett å peke finger når man er anonym gitt. Du skriver at du vil at dine barn skal vite at de har en mor som står opp for seg selv og har selvrespekt. Mener du at du dermed ville fortalt dem om et eventuelt sidesprang din mann har hatt? Hvordan tenker du deres forhold til sin pappa ville blitt da? Er å skape splid i deres følelser til sin far en del av å ha selvrespekt da? Skjønner ikke helt hva du mener. Anonymkode: 80b07...8fb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #45 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forbanna bullshit. Les hva hun skriver da din løk. Hun så dem og dama innrømmet etterpå hva som hadde skjedd. Høres mer ut som du selv har blitt avslørt og nå er du bitter. Anonymkode: 317ca...694 I motsetning til deg så klarer jeg å lese hva hun skriver, mens du er formet av ditt hevnperspektiv, eller hekseprosess. Dama har ikke innrømmet noe, slå opp i en ordbok eller noe og finn ut hva ordet betyr. Innrømme er når for eksempel noen sier en løgn og du vet sannheten på det som egentlig skjedde, da kan du for eksempel si: kom igjen vi alle vet at det var du som gjorde det. Bare Inrøm det. Mens det som var tilfellet var at dama hadde fortalt til noen andre, at litt av hvert hadde skjedd. Mens sladder kan være å spre informasjon basert på et ikke verifiserbart faktum. Nei, jeg har ikke blitt avslørt som du insinuerer, slik argumentasjon er bare teit og forteller at du ikke er i stand til å delta i en objektiv debatt. Anonymkode: 7aa5d...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #46 Del Skrevet 26. februar Som kollega har du en bitteliten statist-rolle i hennes liv. Hvis du velger å dra frem utroskap blir du plutselig en sentral bikarakter, en antagonist i en kjip drama. Vil du virkelig det? Livet og lykken hennes står ikke å faller på deg. Anonymkode: 903d6...404 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #47 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei Var ute på byen med noen venner nylig. I løpet av kvelden har en av damene vi var sammen med forsvunnet med mann til min kollega, hun har senere røpet at de hadde visst gjort litt av hvert. Usikker på hennes kjennskap til mannens sivilstatus. Uansett, jeg arbeider med dama til denne mannen. Kjenner henne ikke særlig godt, men liker henne sånn på generell basis. Bør jeg fortelle hva jeg har hørt om hennes mann denne byturen? Jeg vet jo ikke hvor sant alt er, men kan se for meg at det stemmer.. Anonymkode: 0d65b...4bd Ja.... Anonymkode: bc7d7...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #48 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da synes jeg fryktelig synd på deg, for tenk å ville seg selv så vondt og ha så lite respekt for seg selv. Nei det er trist at flere kvinner lar seg selv utslette bare for å være med noen. Æsj sånt gjør meg kvalm og du setter andre kvinner ned ved å ønske dette. Anonymkode: 317ca...694 Hør på deg selv hvilken respekt du har for andre, dette er altså ditt svar til hun som sier at hun ville vært lykkelig uvitende. Det er faktisk du som gjør folk kvalm, det klarer du med å si at alle andre tar feil og at det er kun du som har rett. Du er faktisk imot at folk skal få anledning til å velge selv, for det er kun ditt syn som gjelder. Du sier videre at hun setter andre kvinner ned med å ha sine egne individuelle meninger, ja vi burde forby kvinners rett til egne meninger. Anonymkode: 7aa5d...6d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #49 Del Skrevet 26. februar Fulltank skrev (6 timer siden): Ja, det er ditt valg men andre vil kanskje også ta sitt valg og vite. Men problemstillingen er at noen ikke vil at den det gjelder skal få ta valget om å vite eller ikke. For vi har et moralpoliti som vil ta det valget for vedkommende. For visst hun ikke vil vite, så er vedkommende for dum til å ta valget selv, og da er det bedre at moralpolitiet tar valget for henne. De begrunner det med at det ikke er plass for individuelle meninger, for det strider mot meningene som kvinner er forpliktet å ha, i følge dem selv. Anonymkode: 7aa5d...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå