Gå til innhold

Fortelle kollega om partnerens utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det var en engangshendelse i fylla er det kanskje like greit å ikke si noe?

Anonymkode: b9b5c...4ae

Høres ut som en som har hatt en engangs hendelse i fylla. Hvorfor skal det være noe mer å finne seg i, å være utro er å være utro. Dersom min partner hadde gjort dette en gang i fylla så hadde jeg bedt han dra til helvete, jeg har mer selvrespekt for meg selv enn å la noen bedra meg uansett hvor mange ganger. 

Anonymkode: 317ca...694

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke sagt noe. Mest fordi det er så jævla typisk at det kan slå negativt tilbake på deg. F.eks at din kollega blir sur på deg. Best å ikke blande seg.

Anonymkode: 19435...708

Dette er det mest hjerteskjærende og idiotiske tullet jeg vet om. Ja vel, om den kollegaen hadde blitt sint på meg så hadde det brydd meg null. Er det rart flere barn og voksne lever i voldelige forhold når det finnes folk som deg som bare tenker jaja bare ikke blande seg i det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke din plikt å føre sladder videre, du har hørt av andre at en av damene forsvant med en som var mann til din kollega, du hørte videre fra noen andre igjen at denne damen hadde sagt til noen andre igjen at de hadde gjort litt av hvert.

Så om du skal viderebringe dette til din kollega som mange sier så må du kun forholde deg til det du har av informasjon, og ikke din egen konklusjon.

Så da blir det vel noe sånt, "hei jeg må snakke med deg, for jeg har hørt av noen venner av meg at en av våre felles venner forsvant sammen med mannen din på en fest. Denne damen har også sagt til noen andre av mine venner at de gjorde litt av hvert mens de var borte, selv så så jeg ingenting, jeg har bare hørt det av andre som  igjen hørte det av andre".

Anonymkode: 7aa5d...6d9

Forbanna bullshit. Les hva hun skriver da din løk. Hun så dem og dama innrømmet etterpå hva som hadde skjedd. Høres mer ut som du selv har blitt avslørt og nå er du bitter. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville ha foretrukket å leve lykkelig uvitende.

Anonymkode: 80b07...8fb

Da synes jeg fryktelig synd på deg, for tenk å ville seg selv så vondt og ha så lite respekt for seg selv. Nei det er trist at flere kvinner lar seg selv utslette bare for å være med noen.  Æsj sånt gjør meg kvalm og du setter andre kvinner ned ved å ønske dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis det var en engangshendelse i fylla er det kanskje like greit å ikke si noe?

Fordi det liksom er greit om det bare skjedde den ene gangen??????

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Blir skremt av hvor triste forhold enkelte må/vil leve i. Vi lever bare én gang, og vi alle fortjener partnere som respekterer oss. Viktigst av alt er vel å vise respekt for oss selv, vite hva vi er verdt og at vi fortjener det aller aller beste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En gang blir som regel til flere. Det at det skjer i fylla er heller ingen unnskyldning. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det kan du ikke mene? Kaste bort livet på en som ikke elsker eller respekterer deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fulltank said:

Det kan du ikke mene? Kaste bort livet på en som ikke elsker eller respekterer deg. 

Jeg mener det absolutt. Om mannen min driter seg ut i fylla så vil jeg ikke kaste 20 års samliv og tre barn ut av vinduet. Det er en forskjell på en engangshendelse og et forhold over tid bak min rygg. Sistnevnte ville jeg gått fra ham for. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert dersom jeg fikk vite om en engangsgreie og derfor vil jeg altså helst ikke vite om det. Jeg skjønner ikke hvordan mitt personlige syn på dette setter andre kvinner (eller menn) ned, slik en over skriver. Det er mitt liv, og mine tanker.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fulltank said:

En gang blir som regel til flere. Det at det skjer i fylla er heller ingen unnskyldning. 

Det vet du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Den eneste grunnen til at utroskap er så utbredt er at folk holder kjeft. Og du vurderer altså å bidra til dette?

Anonymkode: 154bb...030

Grunnen til at folk holder kjeft er fordi hele familien og arbeidsplassen kan bli ødelagt! Den som ikke har vært utro er ikke pliktet til å si det hun har sett/ hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det vet du ikke.

En gang er en gang for mye. Men hei, hvis du ville synes det er greit at noen er utro mot deg så ok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener det absolutt. Om mannen min driter seg ut i fylla så vil jeg ikke kaste 20 års samliv og tre barn ut av vinduet. Det er en forskjell på en engangshendelse og et forhold over tid bak min rygg. Sistnevnte ville jeg gått fra ham for. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert dersom jeg fikk vite om en engangsgreie og derfor vil jeg altså helst ikke vite om det. Jeg skjønner ikke hvordan mitt personlige syn på dette setter andre kvinner (eller menn) ned, slik en over skriver. Det er mitt liv, og mine tanker.

Ja, det er ditt valg men andre vil kanskje også ta sitt valg og vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sant det. Syns det er trasig, og så er jeg redd for at det kan være bedre å være "lykkelig uviten".. har stått i en tilnærmet lik situasjon, og kunne til tider tenkt meg å være lykkelig uviten. Dog ingen flere som vet, så er ingen andre som kommer til å fortelle om ikke jeg gjør det.  

Ts

Anonymkode: 0d65b...4bd

Dette er bare rart av deg å si. Dere var flere personer ute på byen, denne vennen din sier til deg at "det skjedde visst litt av vært" og så sier du skråsikkert at ingen flere vet og ingen kommer til å fortelle hvis du ikke gjør det? Du har altså en venn som helt uoppfordret forteller deg at hun har tilfeldig sex, men samtidig er du bombesikker på at hun ikke forteller en eneste annen person eller at ingen andre fikk det med seg. Dette henger ikke på greip. Hvis du dikter opp en historie for å diskutere en hypotetisk problemstilling så kan du like gjerne si det, det blir ikke noe dårligere tråd.

Anonymkode: 89288...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da er det bare enda mer trist. I grunnen kan din mann gjøre som han vil, han kan ha mange utskeielser med forskjellige kvinner bak din rygg da og du vil være naiv og ikke vite. For hva da? Beholde status, mann, barn osv i et falskt forhold, æsj altså. Mine barn skal vite at de har en mor som står opp for seg selv og at de også lærer selvrespekt. Hva om din datter forteller at mannen hennes en dag hadde driti seg ut i fylla? Stakkars barna dine så tafatt kvinne til mor. Man driter seg ikke ut i fylla bare, man tar et valg om å bedra og klå på andre eller putte tissen sin inn i dem. 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det vet du ikke.

Du er så naiv at det er trist. Rett og slett trist og synes synd på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er så naiv at det er trist. Rett og slett trist og synes synd på deg. 

Takk for din medynk, men du trenger ikke synes synd på meg. Du kan heller respektere at vi tenker forskjellig,

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt fra. Så lenge jeg ikke så dem «in the act» så vet jeg ikke om det er bare rykter eller om de faktisk gjorde noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina1 skrev (5 minutter siden):

Jeg ville ikke sagt fra. Så lenge jeg ikke så dem «in the act» så vet jeg ikke om det er bare rykter eller om de faktisk gjorde noe. 

Jeg ville sagt ifra om det jeg hadde hørt/sett. Så kan personen ta det valget om det er noe eller ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...