AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 For noen dager siden hadde vi en lekkasje på badet som viste seg å skylde tette rør fra toalettpapir langt opp i systemet. Rørlegger var på besøk og løste det problemet, men siden sliter vi med kloakklukt. Har forsøkt å vaske det som kan vaskes og helt på bøtter med vann både med og uten vannlås på, men lukten vender stadig tilbake. Holder på å bli gal. Noen som har noen tips? Anonymkode: b4ca2...43b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Du sier dere «hadde en lekkasje»? Mener du, ts, at dere hadde avløpsvann på avveie fra rør - i vegger etc? Eller mener du at vann rant ut av doskålen? For det er en markant differanse mellom «avløpet var tett» og «lekkasje». Det første kan stakes opp og så er alt i orden. En lekkasje er noe annet - da kan rørlegger fikse selve hullet i rør eller gjenger, men det må en snekker inn for å reparere vannskader i gulv/vegger som følge av lekkasjen. Anonymkode: f55d7...ec5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du sier dere «hadde en lekkasje»? Mener du, ts, at dere hadde avløpsvann på avveie fra rør - i vegger etc? Eller mener du at vann rant ut av doskålen? For det er en markant differanse mellom «avløpet var tett» og «lekkasje». Det første kan stakes opp og så er alt i orden. En lekkasje er noe annet - da kan rørlegger fikse selve hullet i rør eller gjenger, men det må en snekker inn for å reparere vannskader i gulv/vegger som følge av lekkasjen. Anonymkode: f55d7...ec5 Mulig jeg ikke bruker rett terminologi, men det kom masse vann og kloakk opp av sluket på badet som kom av at rør hadde blitt tettet igjen et sted i systemet av toalettpapir. At årsaken var at røret var tett skrev jeg i hi . Som jeg skrev hadde vi rørlegger på besøk og jeg antar det han gjorde var å stake opp og sånn sett løste problemet med tett rør. Tviler på at det er noen vannskader i gulv/vegger. Problemet er kloakklukt som kommer fra sluket nå og som vi ikke får bort. Anonymkode: b4ca2...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå