AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Tar et hjemmekurs i fysioyoga som består av yoga, meditasjon og noen fysiske øvelser. Blir ofdte så kvalm av jeg må avbryte. Kjennes ut som jeg vil kaste opp. Noen som vet hva dette kommer av? Anonymkode: 6841c...735 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Del Skrevet 25. februar 2024 Er det tungt fysisk? Bruker du mye magemuskler? Anonymkode: 25aac...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det tungt fysisk? Bruker du mye magemuskler? Anonymkode: 25aac...fa6 Nei, synes ikke det. Og kan komme ganske fort også. Skjønner det ikke, er i helt fin form og så plutselig kommer kvalmen. Anonymkode: 6841c...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Del Skrevet 25. februar 2024 Kan det være noe undertrykt du har hadd og yogaen får det opp i "systemet" ditt? Anonymkode: 86675...feb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Del Skrevet 25. februar 2024 Er du kristen? Har hørt at noen kristne/ muslimer blir kvalm av hinduistiske tradisjoner Anonymkode: a5df7...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. februar 2024 #6 Del Skrevet 25. februar 2024 (endret) Yoga er jo en treningsform som berører hele mennesket i bunn og grunn, nervesystemet, det fysiske, det mentale, følelser ... Og emosjoner kan godt visesog komme på overflaten i form av fysiske symptomer også. Hvorfor du reagerer med kvalme er ikke helt godt å si sånn nøyaktig. Men noen blir svimmel, noen begynner å gråte, noen blir kvalme, noen blir irritert, andre kan føle en helt ekstrem euforisk glede noen ganger men ikke alle gangene, noen får hodepine. Alle disse tingene er "vanlig" som i at det er ikke unormale reaksjoner på yoga, spesielt i oppstarten. Endret 25. februar 2024 av skreppamedleppa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Evans Skrevet 25. februar 2024 #7 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar et hjemmekurs i fysioyoga som består av yoga, meditasjon og noen fysiske øvelser. Blir ofdte så kvalm av jeg må avbryte. Kjennes ut som jeg vil kaste opp. Noen som vet hva dette kommer av? Anonymkode: 6841c...735 Jeg blir svimmel og uvel av yoga og tok det opp med fysioterapeuten. Hun sa at det kan forekomme og at yoga ikke er en treningform som er like bra for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #8 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kan det være noe undertrykt du har hadd og yogaen får det opp i "systemet" ditt? Anonymkode: 86675...feb Vet ikke. Det kan jo være. ts Anonymkode: 6841c...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 21.49): Er du kristen? Har hørt at noen kristne/ muslimer blir kvalm av hinduistiske tradisjoner Anonymkode: a5df7...219 Hva er dette for noe vås? Er agnostiker og blir ofte kvalm under yoga, spesielt hvis jeg ikke har gjort det på en stund og særlig om jeg står fremoverbøyd verstingen er øvelsen der man står som en omvendt v, updog elns. Og så skal man gjøre sånn downfall og halway drop. Ble så kvalm sist at jeg trodde eg spøy og måtte gå ut litt av klassen. Blir nok bedre når jeg begynner å gå fast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Mange kan bli kvalme av sidevridninger Anonymkode: 0abd2...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 20.39): Tar et hjemmekurs i fysioyoga som består av yoga, meditasjon og noen fysiske øvelser. Blir ofdte så kvalm av jeg må avbryte. Kjennes ut som jeg vil kaste opp. Noen som vet hva dette kommer av? Anonymkode: 6841c...735 Litt morsomt at denne gamle tråden kom opp akkurat nå, for jeg spurte faktisk min yogalærer om dette nå nettopp. Hun sier at når man løser opp spenninger i kroppen kan man bli kvalm og uvel. Jeg blir i tillegg også ganske av svimmel. Jeg kjenner det spesielt når jeg masserer eller vrir på nakken. Anonymkode: cbb7f...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå