AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Altså litt krangling. Hvordan starter det ofte? Og hva er det verste din partner har sagt til deg? Tenker ikke på de som lever i forhold der partneren er "gal" og truer kaller deg hore osv. Det er psykisk vold. Men mer vanlige krangler. Tåler din partner at du klager til han uten å bli særlig irritert? Anonymkode: b8206...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Vi krangler innimellom. Ofte er det basert på misforståelser. Tror ingen par aldri krangler etter noen år sammen. Ofte handler det om fordeling av husarbeid/ penger Anonymkode: a2d09...87a
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi krangler innimellom. Ofte er det basert på misforståelser. Tror ingen par aldri krangler etter noen år sammen. Ofte handler det om fordeling av husarbeid/ penger Anonymkode: a2d09...87a Takk for svar. Anonymkode: b8206...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 Det har aldri skjedd at han hadde sagt noe slikt. Det er så langt unna hans personlighet at om han hadde sagt det ville jeg tenkt han var alvorlig syk. Jeg ville heller aldri sagt noe slikt. Vi er nok begge litt sånn unnskyld at jeg er uenig. Vi krangler ikke, mer at vi ser en løsning om vi er uenig. Anonymkode: b25ae...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå