AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Hei, jeg er i slutten av 20 årene og nå bestemt oss for å prøve å få barn nr 2. når første barnet ble født ble det satt inn spiral, den hadde jeg i ca 2.5 år før jeg fikk langvarige blødninger som gjorde at jeg til slutt tok ut spiralen. Jeg gikk 3-4 uker uten prevensjon før jeg begynte på p-plaster, fikk på p-plaster i 2 uker og 6 dager før vi tok den av, nå 4 dager etterpå har jeg fått en liten blødning. Når kan jeg begynne å lete etter eggløsning? Vurderer å kjøpe clearblue ferilitetsmonitor men vet ikke om det er vits å teste etter eggløsning i denne ‘syklusen’? nb: forrige gang vi prøvde sluttet jeg på p-piller, der tok det ca 3-4 mnd med rar syklus, vi ble gravid etter 5 mnd, jeg er idag 60 kg lettere enn det jeg var forrige gang vi prøvde. jeg har nylig tatt celleprøve og hormonblodprøver pga blødningene ved spiral men alt var normal, var hos gynekolog for å fjerne spiralen og alt så normalt og fint ut. Anonymkode: ad624...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Ingen? Anonymkode: ad624...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 Nei.. Ingen her kan svare deg på dette. Det er individuelt når EL kommer. Anonymkode: f2698...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå