AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Del Skrevet 25. februar Er i uke 5 i dag. Noen som har opplevd mensen smerter men likevel ikke mistet ? Er også litt hard i magen å får ikke kommet meg på do, kanskje det kan være det som gjør at jeg har vondt i magen ? Anonymkode: 63f3d...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Er du førstegangs, eller flergangs som ville kjent igjen ligamentsmerter?😊 Jeg har vært plaget med det jeg ville kalt «menssmerter» i begge mine fullgåtte svangerskap, men som bare har vært ligamentsmerter😊 har også noen tidlige SA bak meg, og der var de helt fraværende. Om det ikke følger med blod ville jeg ikke bekymret meg☺️ selv fant jeg god trøst i å se hjertet på tidlig ul, selv om det selvsagt ikke er en garanti for at alt kommer til å gå bra. Gratulerer med graviditet😊 Anonymkode: a8073...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er du førstegangs, eller flergangs som ville kjent igjen ligamentsmerter?😊 Jeg har vært plaget med det jeg ville kalt «menssmerter» i begge mine fullgåtte svangerskap, men som bare har vært ligamentsmerter😊 har også noen tidlige SA bak meg, og der var de helt fraværende. Om det ikke følger med blod ville jeg ikke bekymret meg☺️ selv fant jeg god trøst i å se hjertet på tidlig ul, selv om det selvsagt ikke er en garanti for at alt kommer til å gå bra. Gratulerer med graviditet😊 Anonymkode: a8073...20a Nå roet du meg ned, tusen takk 😊 har vært gravid bare en gang før men mistet i uke 5. fikk mensensmerter da også men mye vondere selvfølgelig. Trodde ligamentsmerter bare var rundt lysken, men kanskje det er normalt å få lott kramper i magen 🙈 er så redd får å miste at jeg kjenner den minste ting 🙈 tusen takk 😊😊 Anonymkode: 63f3d...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå