Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 jeg er ca 171 høy og veier omtrent 69 kg.. så jeg har noen kg for mye men er veldig spe i ben bygning så jeg ser ikke så stor ut som jeg egentlig er..hehe..altså har endel fett på mage sompe lår som jeg absolutt vil få vekk før sommeren.. vil ha BABE kropp som sagt. hehe.. jeg trener ca en time nå hver dag, på elipse maskin og litt pilates.. men er dette nok??? (+ prøver og spise fra morgenen av og lite og ofte..og sunt..) men hvor mye hver dag bør jeg trene for å oppnå max resultat..!? magen er det verste her... den må vekk!!!
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 (endret) en halvtime til en time pr dag er å anbefale. du trenger nok ikke trene noe mer. eneste jeg ville fokusert på er mere styrketrening og ikke bare kardio. mer muskler = forbrenner mer fett. Husk å ta deg en hviledag innimellom også, ellers risikerer du å gå på en smell. Og det vil du ikke. Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Legg til styrketrening 2-3 ganger i uka så blir det kjempebra! Stå på!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 okei=) takk for svar! men hvordan syns du jeg skulle trene mer styrketrening? går ikke pilatesen litt ut på styrke? er hvertfall kjempetungt..! hehe
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 (endret) okei=) takk for svar! men hvordan syns du jeg skulle trene mer styrketrening? går ikke pilatesen litt ut på styrke? er hvertfall kjempetungt..! hehe ← Kjøp deg en treningstrikk og tren styrke med den. pilates går jo litt på styrken, ja, men ren styrketrening behøvs også. Pilates er mer for en bedre holdning og smidighet. Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 okei! da prøver jeg det!! tar gledelig imot flere råd, gjerne en form for slankekur i tillegg, men ikke noe veldig krevende som fedon..må være noe normalt helst=)
Gjest camillo Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Tren styrke med tunge vekter og få repetisjoner.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 ok! ca hvor mange kilo på vektene?? er veldig spe i armene som sagt og ikke vant med å trene sånn stryke, så til å begynne med hvertfall? bare sånn små på et par kilo som man får kjøpt på treningsbutikker?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 oi så ikke at du skrev tunge vekter.. men ca kilo???
Gjest camillo Skrevet 2. februar 2006 #10 Skrevet 2. februar 2006 ok! ca hvor mange kilo på vektene?? er veldig spe i armene som sagt og ikke vant med å trene sånn stryke, så til å begynne med hvertfall? bare sånn små på et par kilo som man får kjøpt på treningsbutikker? ← Det er umulig for meg å si hvor mange kilo du skal ta - hvis du ikke har trent noe særlig før, må du jo også begynne forsiktigere enn hvis du har godt utgangspunkt. Finn en veileder på treningssenteret, men si at du vil trene "som en gutt"! Ellers får du et slikt wasted jente-program, sannsynligvis.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #11 Skrevet 4. februar 2006 Ha så tunge vekter at du akkurat klarer 10 reps. Da får du strammet opp og blir sterkere.
Gjest Hilde79 Skrevet 5. februar 2006 #12 Skrevet 5. februar 2006 Hei. Se på denne: http://www.iform.nu/ Her er masse treningstips og videoklipp med styrkeøvelser, de har bl.a. "Bikini-skolen", noe som visstnok skulle være midt i blinken Det er også mange gode tips angående kosthold og. Viktig med riktig mat når man skal bli BABE;)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Hei. Se på denne: http://www.iform.nu/ Her er masse treningstips og videoklipp med styrkeøvelser, de har bl.a. "Bikini-skolen", noe som visstnok skulle være midt i blinken Det er også mange gode tips angående kosthold og. Viktig med riktig mat når man skal bli BABE;) ← åå=) flott! hihi.. men jeg finner ikke det bikini-skolen opplegget..? må jeg først melde meg inn ??
Gjest Hilde79 Skrevet 16. februar 2006 #14 Skrevet 16. februar 2006 åå=) flott! hihi.. men jeg finner ikke det bikini-skolen opplegget..? må jeg først melde meg inn ?? ← http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1307&a=6216# Trenger ikke å melde seg inn for å se disse øvelsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå