Gå til innhold

Vanskelig å innrømme men sexlivet med samboer suger og jeg fantaserer om andre, er det håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen i 5 år og har ett barn på 3. Har siste tiden vurdert å gjort det slutt, mest pga sexlivet. Jeg har tidligere opplevd svært bra sex, men har ikke klaffet følelsesmessig med de som har gitt meg dette. Da jeg møtte min samboer var han alt jeg lette etter, minus sexen. Jeg tenkte at jeg kan leve med helt middels sex, men tror jeg tok feil.

Han er veldig kjedelig i senga, og syns mye er teit. Det er teit å kjøpe undertøy, det er kleint å prøve nye ting etc. Jeg på andre siden trenger en som er dominerende og pusher til å gjøre ulike ting, det tenner meg enormt med menn som er slik. Min samboer sier alltid «skal vi kose oss litt nå» når vi skal ha sex. Han bryr seg ikke om jeg kommer, prøver aldri å få meg til orgasme og kan komme med utsagn som «hehe ja du kommer jo ofte» ironisk. Jeg svarer da at «jeg har forklart deg hvordan men du gidder ikke gjøre det jeg trenger for å komme». Han gir aldri oralsex. 

Kan dette noen sinne bli bedre? Jeg føler jeg ikke tenker klart for er så seksuelt frustrert på ordentlig sex, jeg har seriøst lyst å bli singel bare for å knulle (unnskyld språket) 🤣. Hva er deres erfaring?

Anonymkode: 6e5d5...ddf

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok sette deg ned med han å forklare at du er seksuelt frustrert. Og forklare hva som må til. Hvis det ikke funker, så kan du si at du syns at sex er så viktig for deg at du ikke vil gi det opp med å ta til takke med dårlig sex

• Liker 4
Skrevet

Har du fortalt han at du er så misfornøyd at du vurderer å gå? Høres ikke ut som han har skjønt alvoret. 

Anonymkode: 6b5d8...661

• Liker 5
Skrevet

Er i tilnærmet samme situasjon, men er mann. Jeg er tilnærmet den personen du beskriver som ønskelig, for å gi et utgangspunkt. Jeg kan og ønsker å være dominant, men du kan ikke dominere noen som ikke velger/ønsker å la seg dominere.

Har hatt samtaler med partneren min, men det hjelper ikke. Hun lover bot og bedring, men det er ingen betydelig forandring. Eneste endring er små ting, men ikke de tingene jeg har etterspurt.

Basert på min erfaring så tror jeg ikke du kan forvente et mirakel, men en "trussel" om brudd kan være katalysatoren han trenger for å endre seg. Dessverre så tror jeg ikke partneren din er den personen du ønsker seksuelt.

Anonymkode: 3132f...780

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Blåmonster
Skrevet (endret)

Gjør du henne trygg, hjelper du henne med husarbeid, møter du henne emosjonelt , gir du henne gaver og oppmerksomheter, tar du med henne ut?? Nei vent.. nå var det en kvinne som ikke får sex, svarer derfor at det er hans feil, han må søke hjelp!!😂

Endret av Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er deres erfaring?

At hvor ofte/sjeldent jeg har lyst på sex er upåvirket av hvor bra sexen er.

Jeg har sjeldent lyst på sex. Typ 1-5 ganger i året. Når vi har sex, så er den virkelig alt jeg kan be om. Samboeren min er i en egen liga når det kommer til sexpartnere jeg har hatt. Men lysten på sex er ikke påvirket av det.

Det er min erfaring.

Anonymkode: 76f8f...db5

Skrevet

Er i tilnærmet samme situasjon, men er mann. Jeg er tilnærmet den personen du beskriver som ønskelig, for å gi et utgangspunkt. Jeg kan og ønsker å være dominant, men du kan ikke dominere noen som ikke velger/ønsker å la seg dominere.

Har hatt samtaler med partneren min, men det hjelper ikke. Hun lover bot og bedring, men det er ingen betydelig forandring. Eneste endring er små ting, men ikke de tingene jeg har etterspurt.

Basert på min erfaring så tror jeg ikke du kan forvente et mirakel, men en "trussel" om brudd kan være katalysatoren han trenger for å endre seg. Dessverre så tror jeg ikke partneren din er den personen du ønsker seksuelt.

Anonymkode: 3132f...780

Denne skjønte jeg ikke helt. 

Du er frustrert fordi din ikke submissive partner lar seg dominere.

Hva er det hun lovet «bot og bedring» på? At hun oftere skal la seg dominere mot sin vilje?

Samtidig tenker du at «trussel om brudd» vil føre til et bedre sexliv? At partner liksom «tar seg sammen»?

Unnskyld at jeg sier det, men innlegget ditt skriker «ræva elsker» lang vei.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ordne barnevakt og bok en weekend med sånn rar tantrisk sexkurs for par. Ikke spøk. Prøv. 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Blåmonster said:

Gjør du henne trygg, hjelper du henne med husarbeid, møter du henne emosjonelt , gir du henne gaver og oppmerksomheter, tar du med henne ut?? Nei vent.. nå var det en kvinne som ikke får sex, svarer derfor at det er hans feil, han må søke hjelp!!

Forumet heter faktisk «kvinneguiden»

Anonymkode: 0b9ca...165

• Liker 2
Gjest Blåmonster
Skrevet

Denne skjønte jeg ikke helt. 

Du er frustrert fordi din ikke submissive partner lar seg dominere.

Hva er det hun lovet «bot og bedring» på? At hun oftere skal la seg dominere mot sin vilje?

Samtidig tenker du at «trussel om brudd» vil føre til et bedre sexliv? At partner liksom «tar seg sammen»?

Unnskyld at jeg sier det, men innlegget ditt skriker «ræva elsker» lang vei.

Hvorfor skal menn finne seg i sex tørke mens kvinner får sympati🫠

Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan jo ha sympati for menn for det? Jeg er jo mann og støtter jo kvinner her stadig vekk.. se bort fra kjønn. 

Skrevet

Vel, en ting som er helt sikkert, er at det ikke finnes en perfekt mann, så det andre du har med han her, vil nok mangle med en ny. Jeg tenker det handler om hva som er viktigst for deg. Er sexlivet, å bli dominert og være mer leken, viktigere for deg enn at han f.eks er en tilstedeværende far, flink å dele på arbeidsoppgavene og har samme livssyn som deg? Kanskje en ny gir deg alt du trenger på det seksuelle plan, men er ræva på husarbeid og å gi deg oppmerksomhet i hverdagen for eksempel...

Anonymkode: e7cc3...e41

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært sammen i 5 år og har ett barn på 3. Har siste tiden vurdert å gjort det slutt, mest pga sexlivet. Jeg har tidligere opplevd svært bra sex, men har ikke klaffet følelsesmessig med de som har gitt meg dette. Da jeg møtte min samboer var han alt jeg lette etter, minus sexen. Jeg tenkte at jeg kan leve med helt middels sex, men tror jeg tok feil.

Han er veldig kjedelig i senga, og syns mye er teit. Det er teit å kjøpe undertøy, det er kleint å prøve nye ting etc. Jeg på andre siden trenger en som er dominerende og pusher til å gjøre ulike ting, det tenner meg enormt med menn som er slik. Min samboer sier alltid «skal vi kose oss litt nå» når vi skal ha sex. Han bryr seg ikke om jeg kommer, prøver aldri å få meg til orgasme og kan komme med utsagn som «hehe ja du kommer jo ofte» ironisk. Jeg svarer da at «jeg har forklart deg hvordan men du gidder ikke gjøre det jeg trenger for å komme». Han gir aldri oralsex. 

Kan dette noen sinne bli bedre? Jeg føler jeg ikke tenker klart for er så seksuelt frustrert på ordentlig sex, jeg har seriøst lyst å bli singel bare for å knulle (unnskyld språket) 🤣. Hva er deres erfaring?

Helt ærlig?

Jeg mener det ikke er vits i disse tipsene om "snakk med han". Det har du nok gjort. Når alt kommer til alt er dere bare altfor ulike sexuelt, dette visste du også tidlig.....

Så enten må du velge harmoni og greit mann og aldri bli tilfredsstillt sesuelt, eller forlate båten.

Jeg hadde forlatt båten. Jeg har en kjæreste der alt klaffer. Det er veldig viktig. Forrige eks var snill og grei, hjelpsom og alt,men sexen var bare dritt rett og slett ,og ikke hadde jeg følelser for han heller...7mnd varte forholdet...

Anonymkode: db5bc...3a7

• Liker 2
Skrevet

Det høres ikke ut som om dere er seksuelt kompatible, og dere vil neppe heller bli det. Det er forøvrig mange menn som har stor evne til å gi og motta seksuell nytelse, men som synes det er avtennende med en partner som maser og styrer om «utvendige» ting som undertøy og sexleketøy, og som har forlest seg på ukeblader og blogger om «dominans» og underkastelse i senga.

Anonymkode: b633b...6b1

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ikke ut som at han er så gira på sex i utgangspunktet..

Anonymkode: a1301...ce9

Skrevet

Er virkelig sex så viktig? Vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 5c476...2ab

Skrevet

Før du splitte familien vil jeg anbefale deg å heller finne deg en elsker som har de egenskaper du søker.. Lek med denne personen 1 gang eller 3 i måneden så er det enklere å holde familien samlet. 

Anonymkode: b8d8c...5fd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er virkelig sex så viktig? Vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 5c476...2ab

Er kyss så viktig? Er rosende ord så viktig? Er det å bli sett så viktig? I det store bildet så er det jo bare 40 år av livet betale ned et huslån og så dø, hvorfor bry seg?

Anonymkode: f6985...7c3

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner deg. Hadde en ex som var latterlig kjedelig i sengen. Men vi var heller ikke en match personlig(oppdaget det på sikt)Han var veldig snill og omtenksom, men totalt tøffel og klengete. Endte med at jeg ikke orket tanken på intimitet med han. 

Kjæresten min nå er full pakke. Omtenksom, kjærlig, oppmerksom, men bein i nesa og ingen pushover. Og eksepsjonell i sengen. Vi har helt likt kjærlighetsspråk og ingen av oss har hatt sånn insane sex som vi har sammen🤗 

Anonymkode: adff8...af9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 21.21):

Nå er det jo sånn at det ikke er obligatorisk med identifisering med bankid for å se om du er mann eller kvinne, så det er helt åpent for menn å registrere seg her også 🙂 Tenk bare hvor kjedelig det hadde vært om det kun var kvinner som postet her 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...