Gå til innhold

Erfaringer med Tamoxifen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som bruker eller har brukt Tamoxifen, og kan si hvor lang tid det tok før den begynte å "virke"? Dvs. hvor lang tid det tok før symptomer på overgangsalder og evt. andre bivirkninger meldte seg? 

Anonymkode: 954d4...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 18.26):

Er det noen her som bruker eller har brukt Tamoxifen, og kan si hvor lang tid det tok før den begynte å "virke"? Dvs. hvor lang tid det tok før symptomer på overgangsalder og evt. andre bivirkninger meldte seg? 

Anonymkode: 954d4...43e

Jeg googlet her nå og fant denne tråden for jeg lurer på akkurat det samme... anyone?

Anonymkode: a9649...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på tamoxifen i snart 10 år. Har hatt lite bivirkninger, eneste er litt hetetokter i perioder. Kanskje litt tynnere i håret, men jeg har jo normalt tynt og pistrete hår, så litt vanskelig å vite om det har med tamoxifen å gjøre 😅 

Anonymkode: 01d42...26a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på Tamoxifen i seks år, minimalt med bivirkninger :) Noen få hetetokter i begynnelsen men det ga seg fort.

Anonymkode: 092cf...94e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar!  Så utrolig godt å høre… jeg fant også et britisk forum med veeeeeldig mange svar om folks erfaringer med dette, og de fleste merka veldig lite.. det er beroligende for jeg har grua meg til dette 🥹😥

Anonymkode: a9649...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...