AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 Er det noen her som bruker eller har brukt Tamoxifen, og kan si hvor lang tid det tok før den begynte å "virke"? Dvs. hvor lang tid det tok før symptomer på overgangsalder og evt. andre bivirkninger meldte seg? Anonymkode: 954d4...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #2 Del Skrevet i går, 15:25 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 18.26): Er det noen her som bruker eller har brukt Tamoxifen, og kan si hvor lang tid det tok før den begynte å "virke"? Dvs. hvor lang tid det tok før symptomer på overgangsalder og evt. andre bivirkninger meldte seg? Anonymkode: 954d4...43e Jeg googlet her nå og fant denne tråden for jeg lurer på akkurat det samme... anyone? Anonymkode: a9649...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #3 Del Skrevet i går, 15:34 Jeg har gått på tamoxifen i snart 10 år. Har hatt lite bivirkninger, eneste er litt hetetokter i perioder. Kanskje litt tynnere i håret, men jeg har jo normalt tynt og pistrete hår, så litt vanskelig å vite om det har med tamoxifen å gjøre 😅 Anonymkode: 01d42...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:53 #4 Del Skrevet i går, 16:53 Jeg har gått på Tamoxifen i seks år, minimalt med bivirkninger Noen få hetetokter i begynnelsen men det ga seg fort. Anonymkode: 092cf...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå