AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Hvordan er studiet lagt opp? Jeg har årsturnus på jobben min og kan dermed komme med ønsker slik at jeg kan studere ved siden av uten å tapø økonomisk på det. Hvordan er dette studiet lagt opp? Hvor mye praksis er det? Er det mye obligatorisk? Samlingene, hvor ofte er de? Anonymkode: c5191...9a7
Gjest Vecky Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Tror det kommer litt an på studiestedet. Sjekk der du har tenkt til å søke. De aller fleste legger ut en god del info om samlinger, praksis osv. De aller fleste studier jeg har tittet på bruker å ha rundt 20% fraværsgrense. Så sjekk skolens nettside 👍🏼
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 Det er et fulltidsstudium med mye praksis, så slett ikke så lett å jobbe fullt ved siden av om du tenker det. Jeg underviser på en annen fulltids masterutdanning for sykepleiere, og de som jobber mer enn 20% sliter veldig med å få det til å gå rundt. I så fall kreves det mye helgearbeid. Anonymkode: 1b778...534
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er et fulltidsstudium med mye praksis, så slett ikke så lett å jobbe fullt ved siden av om du tenker det. Jeg underviser på en annen fulltids masterutdanning for sykepleiere, og de som jobber mer enn 20% sliter veldig med å få det til å gå rundt. I så fall kreves det mye helgearbeid. Anonymkode: 1b778...534 Jeg jobber kun 65% på natt, så kan fint ordne turnus deretter. Det kom ikke frem på HI. Anonymkode: c5191...9a7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 Kjenner ei som studerer det nå, det er ett fulltidsstudie, men hun har noen prosjekter hvor hun har «fri» til å jobbe med prosjektet, da har hun jobbet mye ved siden av, men klart det blir mye. Du kan jo spørre studiestedet som du tenker å søke på, om å få se timeplanen, så du kan danne deg ett bilde. Anonymkode: 03a5a...bdb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå