Gå til innhold

Blir du trett etter trening?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trener før jobb, og syns jeg får mer energi av det. Hadde aldri orket å trene etter jobb, da hadde jeg nok blitt trøtt etterpå.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg våkner av trening og dusj, så jeg trener aldri etter kl 18.

Anonymkode: fe570...f45

AnonymBruker
Skrevet

Det første halvåret etter jeg begynte å trene, ja. Ble trøtt og sliten av trening. Nå; får masse energi av trening. Men sover mye bedre likevel. 

Anonymkode: 50514...75a

• Liker 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Morgentrening gir energi.

Kveldstrening gjør meg avslappet.

Gjest Blåmonster
Skrevet

Hører noen nevner kveldstrening, det er digg det, men kan være vanskelig å sove pga økt kroppstemperatur flere timer etter trening. Føler meg opplagt etter trening så samt kcal er der, allså jeg spiser rundt 1000 kcal kanskje i timen rett etterpå .

Gjest issoras
Skrevet

Nei, føler meg opplagt og "godsliten" etter trening. Mer ro i kroppen og humøret stiger. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir skikkelig trett av en tung styrkeøkt, men sliter med å sovne om jeg trener cardio for sent på kvelden. 

Anonymkode: 91597...878

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 16.14):

Jeg må ofte sove en time i etterkant av en treningsøkt for å gjenvinne energi. Det er årsaken til at jeg aldri trener før Jobb :)

Anonymkode: 2412e...989

Ja. Etter trening stuper jeg i seng.

Har aldri så lite overskudd og energi som når jeg har mine beste treningsperioder.

Anonymkode: af357...042

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg blir helt utslitt. Sover gjerne en time etterpå, men som regel går jeg rett på jobb. Det har blitt verre med alderen, pusher 50. 

Anonymkode: ee952...766

Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja jeg blir helt utslitt. Sover gjerne en time etterpå, men som regel går jeg rett på jobb. Det har blitt verre med alderen, pusher 50. 

Anonymkode: ee952...766

Hør på kroppen er gull i den alderen der, du trenger det sikkert, husk volum tar deg når man blir eldre , undersøk minimalt effektivt volum å hold intensiteten ( eller kvaliteten høy)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...