Gå til innhold

Kan fryseboksen bli ødelagt hvis man setter seg på den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 nevøer som ofte kommer på besøk hos meg. De er 13 og 15 år gamle. Når de vil sitte sammen for å se noe på mobilen hender det ofte at det setter seg oppå fryseboksen min. Kan fryseren bli ødelagt hvis de sitter oppå den? Jeg har selv barn som klatrer på den. Men de er 4 åringer. De veier ikke mye men de gutta som er ungdommer veier jo sikkert mye. Jeg har ikke sagt noe til dem  enda. Men burde jeg si noe? Kan fryseren bli ødelagt? 

20240225_145719.jpg

Anonymkode: c1aee...864

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei lokket kan nok ta kvelden om de er tunge elektronikken er jo i bunnen ser du ;) 

Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 62788...a2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂😂😂

Anonymkode: 62788...a2e

Vet det morsomt 😅😅🫡 men trengte råd

Skrevet

Kunne du kjøpt inn noen møbler de kan bruke?

Anonymkode: 2d13b...a8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kunne du kjøpt inn noen møbler de kan bruke?

Anonymkode: 2d13b...a8f

Selvfølgelig har jeg møbler. Har et hus på 250.kvm. men de gutta liker bare å sitte på den. Har et koselig hjørne oppå fryseren😁

Skrevet

Nei. Mamma sin fryseboks har overlevd barn og voksne i over 20 år. Nå står den i kjelleren hos meg og er like fin ennå 😊

Anonymkode: ee823...5a2

• Liker 1
Skrevet

Lokket kan sikkert bli deformert ja. Siden lokket må være fritt for å kunne åpnes fra toppen så er det nok ikke konstruert for at man skal plassere tyngre ting oppå der, og er videre laget av lette materialer for at det ikke skal være tungt å åpne. Lokket består jo egentlig av noe tynn plast og metall, med bare skum/isolasjonsmateriale i mellom, og har lite som styrker det.

Anonymkode: 1834a...fe6

Skrevet

Fryseboksen er jo ikke akkurat laget for å sitte på, så vil tro lokket kan ta skade av det - to tenåringer veier jo litt. Jeg hadde nok ved første anledning sagt at du har stoler som er til å sitte på.

Anonymkode: 7b858...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...