Gå til innhold

Depersonalisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt dette ifb med utmattelse/krise/angst? Noen medisin som funker (ikke antidepressiva som er ssri).

Anonymkode: b87ba...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt mye av dette. 

Jeg har fått noen Sobril jeg tar innimellom, de fungerer vel ikke sånn spesifikt på depersonaliseringen da, men jeg blir rolig og får hvilt meg og så går det jo over. 

Det som hjalp for meg var å forstå hva det var, og ikke forsøke å "komme ut" av det, for det ble jeg bare mer stresset av. Målet var å ta det fullstendig med ro, at jeg bare måtte skyve alt annet fra meg, gjerne sove om jeg klarte det. I senere tid har jeg lært mer av mindfullness og grunningsteknikker, det fungerer veldig bra. 

Lykke til! 

Anonymkode: 6ee92...e1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hatt mye av dette. 

Jeg har fått noen Sobril jeg tar innimellom, de fungerer vel ikke sånn spesifikt på depersonaliseringen da, men jeg blir rolig og får hvilt meg og så går det jo over. 

Det som hjalp for meg var å forstå hva det var, og ikke forsøke å "komme ut" av det, for det ble jeg bare mer stresset av. Målet var å ta det fullstendig med ro, at jeg bare måtte skyve alt annet fra meg, gjerne sove om jeg klarte det. I senere tid har jeg lært mer av mindfullness og grunningsteknikker, det fungerer veldig bra. 

Lykke til! 

Anonymkode: 6ee92...e1f

Takk:)

går ikke over for meg. Har det konstant…

Anonymkode: b87ba...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...