Gå til innhold

Penger som forsvant - satt over på en konto som var avsluttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet i en kinkig situasjon. Driver og endrer bank fra Sbanken til ny bank. I den prosessen har jeg fått nytt kredittkort i min nye bank, og avsluttet Sbanken-kortet.

Problemet er at vi har booket en reise for mange mnd siden. KLM endret nylig på flytiden, så dermed måtte vi avbestille leiebilen. Leiebilen var booket på det gamle kredittkortet, i Sbanken, med gratis avbestilling.

Booking.com har refundert pengene, men til det gamle kredittkortet, som var avsluttet!

Sbanken sier at når penger blir overført til en ikke-eksisterende konto, går de rett tilbake til avsender.

Booking.com finner ikke disse pengene noe sted, de kan ikke se at pengene har kommet tilbake til dem.

jeg har snakket med mange ulike kundebehandlere hos både booking og Sbanken, men ingen av dem finner pengene.

Noen som vet hvordan slikt fungerer? Er det så vanskelig å spore transaksjoner? Må jeg regne pengene som tapt, og se om jeg kan få noe tilbake på reiseforsikringen i stedet!

Anonymkode: dafc6...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pengene er nok i Sbanken et eller annet sted. 

Anonymkode: 29883...6a9

Skrevet

GJennom jobb er jeg stadig i slike situasjoner, og pengene kommer tilbake til den kontoen de er sendt fra. Mulig booking.com har registrert dem på noe annet når de kom tilbake, men jeg er sikker på at det ligger der et sted. 

Anonymkode: 3d0ec...745

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...