Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 Populært innlegg #1 Skrevet 25. februar 2024 Barna mine, barna mine.. Gjerne over lik. Topper seg om dagen. Jeg er vitne til at noen slike har ålet seg inn i et styre i nabo-borettslaget. Nå skal de manipulere seg frem til at et rolig borettslag skal bli et tivoli for unger på utearealet deres. Sklier, husker, sandkasser etc.. Majoriteten har flyttet dit nettopp for å slippe ungemas, og de er fortsatt en majoritet. Hvorfor faen skal disse folka dra på visning og deretter kjøpe i et borettslag som ikke er egnet for unger? Småbarnsforeldrene går nå rettens vei for å kunne overkjøre de motvillige beboerne. De mener hele dette borettslaget skal gjøres om på deres premisser. Det beste; 200 meter unna finnes det et offentlig tilgjengelig utvalg av lekefasiliteter. Ikke bra nok.. (gidder ikke å gå så langt/bruke tid.) Jeg spyr🤑 Anonymkode: 990fd...32a 48 3 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 25. februar 2024 Å jeg spyr av deg ts som ikke kan skille folk og er kvalmende dømmende mot en gruppe folk. Jeg gjør da det samme med deg ts og setter deg i båsen ufrivillig barnløs som bare skal syte dømme ut ifra sin egen ræv å lage kvalm 🤢 værsågod. Anonymkode: 27950...66a 41 11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 Skjønner du blir forbanna, ts! Anonymkode: 3ed8b...500 33 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 Føler med deg TS. Anonymkode: 57556...998 30 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 25. februar 2024 Forstår deg godt jeg hi, og jeg har fem barn. Så lenge det finnes et tilbud i nærheten bør det jo ikke være behov for en lekeplass på fellesområdene. Mine barn blir en gang store, de slutter jo å leke på en lekeplass ved 9-10 års alderen. Da har ikke jeg så lyst til å ha skrik og skrål utenfor vinduet. Man blir jo mettet på slikt etterhvert. Håper småbarnsforeldre ikke får gjennomslag. Anonymkode: b5f6d...454 46 3 4
Macro Skrevet 25. februar 2024 #6 Skrevet 25. februar 2024 Begge parter må jo innse at om man velger å bo i borettslag så må man ta det man får av naboer. Så enkelt, og så vanskelig. 22 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #7 Skrevet 25. februar 2024 Du virker ekstremt bitter. Nesten som jeg tror innlegget ditt er en parodi, ha ha ha! Barn er egne individer som har rett til å leke og bruke arealer på lik linje med alle. Hvis det blir vedtatt i styret har det vært en demokratisk prosess. Begynn å gråt… Hilsen barnløs Anonymkode: 12f7e...58b 17 3
Sofakona Skrevet 25. februar 2024 #8 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Barna mine, barna mine.. Gjerne over lik. Topper seg om dagen. Jeg er vitne til at noen slike har ålet seg inn i et styre i nabo-borettslaget. Nå skal de manipulere seg frem til at et rolig borettslag skal bli et tivoli for unger på utearealet deres. Sklier, husker, sandkasser etc.. Majoriteten har flyttet dit nettopp for å slippe ungemas, og de er fortsatt en majoritet. Hvorfor faen skal disse folka dra på visning og deretter kjøpe i et borettslag som ikke er egnet for unger? Småbarnsforeldrene går nå rettens vei for å kunne overkjøre de motvillige beboerne. De mener hele dette borettslaget skal gjøres om på deres premisser. Det beste; 200 meter unna finnes det et offentlig tilgjengelig utvalg av lekefasiliteter. Ikke bra nok.. (gidder ikke å gå så langt/bruke tid.) Jeg spyr🤑 Anonymkode: 990fd...32a De vil ikke få er tivoli..og de må igjennom masse for å kanskje kunne sette opp sklier etc..det er ei krav og der betyr også at husleien vil gå opp .. Ta det med ro...pust med magen nå . 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #9 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Barna mine, barna mine.. Gjerne over lik. Topper seg om dagen. Jeg er vitne til at noen slike har ålet seg inn i et styre i nabo-borettslaget. Nå skal de manipulere seg frem til at et rolig borettslag skal bli et tivoli for unger på utearealet deres. Sklier, husker, sandkasser etc.. Majoriteten har flyttet dit nettopp for å slippe ungemas, og de er fortsatt en majoritet. Hvorfor faen skal disse folka dra på visning og deretter kjøpe i et borettslag som ikke er egnet for unger? Småbarnsforeldrene går nå rettens vei for å kunne overkjøre de motvillige beboerne. De mener hele dette borettslaget skal gjøres om på deres premisser. Det beste; 200 meter unna finnes det et offentlig tilgjengelig utvalg av lekefasiliteter. Ikke bra nok.. (gidder ikke å gå så langt/bruke tid.) Jeg spyr🤑 Anonymkode: 990fd...32a Det er ikke ditt borettslag. Hvorfor plager det deg? De aller fleste borettslag har vel en eller annen form for lekeplass. Hvis ikke de har det, så er det jo en selvfølge at nye barnefamilier som flytter inn ønsker seg det. Borettslaget blir jo mer attraktivt og lettere å få solgt leiligheter når det er utearealer for barn der også. Da får de sure, gamle, barnløse folka høyere pris når de selger, og kan kjøpe seg en hytte langt inni skogen der de får være i fred for folk og fe. Anonymkode: 38860...a2a 11 2
Banamamama Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å jeg spyr av deg ts som ikke kan skille folk og er kvalmende dømmende mot en gruppe folk. Jeg gjør da det samme med deg ts og setter deg i båsen ufrivillig barnløs som bare skal syte dømme ut ifra sin egen ræv å lage kvalm 🤢 værsågod. Anonymkode: 27950...66a Er du en egoistisk småbarnsforeldre? Siden du tok deg så nær av dette innlegget. Jeg har små og store barn, og tok meg ikke nær av dette. For, jeg er ikke egoistisk, så da var ikke dette innlegget myntet på meg. 21 2 7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #11 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å jeg spyr av deg ts som ikke kan skille folk og er kvalmende dømmende mot en gruppe folk. Jeg gjør da det samme med deg ts og setter deg i båsen ufrivillig barnløs som bare skal syte dømme ut ifra sin egen ræv å lage kvalm 🤢 værsågod. Anonymkode: 27950...66a Helt enig! Og også enig med den som sa at når man velger å bo i borettslag må man tåle at det er ulike mennesker som bor der. Det virker som TS tror at det er hun som eier borettslaget og at hennes ønsker er lov. Håper virkelig ikke du sitter i styret. Jeg kan ikke med beste vilje forstå at det er så forferdelig å ha en lekeplass i borettslaget. Det er et gode for alle. Husk at de som er eldre også har barnebarn som kommer på besøk. Hvis man ikke tåler andre mennesker bør man finne seg en liten hytte midt i skauen. Anonymkode: c862b...5ee 10 2
Gjest jegerrinne Skrevet 25. februar 2024 #12 Skrevet 25. februar 2024 I fleste borettslag så er det egentlig pålagt at det ska være lekearial ute. Ser der vennina mi kjøpte leilighet der er det satt av omeråde til å sette opp lekeapparater. Kommunen krevde før byggestart at ca 2.5 mål skulle settes av til lekeapparater osv.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 Dessuten veldig spesielt å kalle småbarnsfamiliene for egoistiske når hele TS sitt innlegg skriker egoisme. Den største egoisten her er jo TS selv! Anonymkode: c862b...5ee 17 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 Du får kjøpe deg en liten hytte i skogen. Da slipper du å forholde deg til dette. Anonymkode: 889fe...89a 9 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Skrevet 25. februar 2024 Mange foreldre som fikk fyrt seg opp nå, ja. 😂 Anonymkode: 3ed8b...500 21 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 Om majoriteten ønsker et rolig nabolag uten masse leker utenfor, så er det vel ikke noe å stresse over? Forøvrig er det åpenbart at barnløse også er egoistiske, lite rause og har manglende evne til å inngå kompromiss. Du er et godt eksempel på det her. Anonymkode: ce91b...4d9 10 4
Sofakona Skrevet 25. februar 2024 #17 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange foreldre som fikk fyrt seg opp nå, ja. 😂 Anonymkode: 3ed8b...500 Er foreldre og bor i borettslag...fyrer meg ikke opp .men du kan ikke forvente å flytte i borettslaget og forvente stillhet og ro . Da bør du finne annet sted. Her bor der hunder , katter ,voksne og barn 6 1
Hareena Skrevet 25. februar 2024 #18 Skrevet 25. februar 2024 Har du meldt deg interessert til styreverv i borettslaget, ts? Møter du opp på årsmøtet/generalforsamlingen? Eneste muligheten du har for å kunne påvirke beslutninger. Du bør alliere deg med meningsfeller og stille mannsterkt opp for å stemme ned forslag du er uenig i. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #19 Skrevet 25. februar 2024 Min bestemor er 85 år, og inne nesten hele dagen i en leilighet. Hun snakker om hvor merkelig det er at de ikke har tilrettelagt mer for barn, og hvor trist det er med de lille fellesarealene de har. Det er fullt mulig med regler og, at det feks skal være stille frem til 10 i helgene, og etter 2100. Så tenker du kan se frem til du kan kjøpe deg seniorleilighet, da slipper du jo disse forferdelige småbarnsforeldrene 😛 Anonymkode: 78e36...f94 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #20 Skrevet 25. februar 2024 Sofakona skrev (2 minutter siden): Er foreldre og bor i borettslag...fyrer meg ikke opp .men du kan ikke forvente å flytte i borettslaget og forvente stillhet og ro . Da bør du finne annet sted. Her bor der hunder , katter ,voksne og barn Sa ikke alle foreldre fyrte seg opp. Anonymkode: 3ed8b...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå