AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #61 Del Skrevet 25. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skrev at jeg kan ikke drikke i kveld. Da svarte hun at Da møtes vi senere en dag Anonymkode: d0f83...42d Du avslo fordi du ikke kan drikke. Kanskje hun er fornærmet for at du ikke vil henge med henne uten alkohol? Anonymkode: e9e33...c45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #62 Del Skrevet 25. februar 2024 Dere har misforstått hverandre. Verre er det ikke. Så lager dere ny avtale en annen gang. Så går livet videre. Anonymkode: ee819...cab 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #63 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På fredag hadde jeg en avtale om å hjelpe ei venninne med å pusse og beise ett bord. En time før jeg skulle dra så fikk jeg melding om at hun var sliten etter jobb. Så hun orket ikke å pusse bordet. Men jeg kunne komme å ta ett par glass vin i stedet. Jeg svarte at det kunne jeg ikke. Mannen er bortreist og vi har 2 tenåringer som var ute og da drikker jeg ikke i tilfellet de må hentes. Kanskje det er en rar regel, men sånn er det hos oss. Trodde kanskje hun sa at jeg kunne komme en tur selv om jeg ikke kunne drikke. Men hun sa bare at da møtes vi senere da Kanskje jeg overtenker, men synes det var litt rart. Har ikke hørt fra henne siden, og vi snakkes hver dag Anonymkode: d0f83...42d Kunne du ikke skrevet at du gjerne vil ta en tur, men må stå over vin? Tolket svaret ditt som at du ikke ville komme i det hele tatt Anonymkode: 9224a...ca7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #64 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Et par glass vin sammen med en venninne er fylla? Ærlig talt, er det noen her som har et usunt forhold til alkohol så er det jo du. Anonymkode: c6f16...382 Det er jo jeg som argumenterer for at det IKKE er fyll, men tvert i mot helt normalt å velge ulike ting i glasset 😅 Anonymkode: e6eea...928 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #65 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skrev at jeg kan ikke drikke i kveld. Da svarte hun at Da møtes vi senere en dag Anonymkode: d0f83...42d Jeg hadde nok også misforstått deg med denne setningen. Og siden så mange virker som de skjønner det på samme måte som meg, kan du nok regne med at det ikke var så alvorlig fra venninnens side. Du får være tydeligere neste gang 😊 Anonymkode: 743af...970 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #66 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, det er et veldig anstrengt forhold til alkohol. "Drikke alene" må da handle om fylla? Jeg er vant til at noen tar vin, andre vann, andre cola. Uten at det utgjør noen forskjell. Anonymkode: e6eea...928 Mja, den som drikker alkohol blir jo beruset, mens den som ikke drikker er edru. Og det kan føles flaut å føle på å bli brisen foran edru folk, spesielt når man bare er to, kan jo være noe sånt hun tenkte på også. Men jeg tenker aller mest at det hørtes ut som om du ikke ville komme og at dere begge "la på røret" for fort. Anonymkode: 26cf4...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 26. februar 2024 #67 Del Skrevet 26. februar 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Trodde kanskje hun sa at jeg kunne komme en tur selv om jeg ikke kunne drikke. Men hun sa bare at da møtes vi senere da Kanskje jeg overtenker, men synes det var litt rart. Har ikke hørt fra henne siden, og vi snakkes hver dag Anonymkode: d0f83...42d Som ca alle andre sier, er det formuleringen din som mistolkes. Jeg hadde også oppfattet det som at du ikke kunne, og ikke at det var hun som avlyste, men du. Da har jeg hvertfall en regel i mitt liv at den som avslår, er den som har ballen. Kanskje hun er likedan? Siden du avslo, forventer hun at det er du som tar opp tråden neste gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #68 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hun hadde jo lyst til å ta seg noen glass vin, skulle du bare sitte der og se på? Det hadde i hvert fall vært rart. Anonymkode: c6f16...382 Hæ? Hadde det vært rart? Hvordan? Det går da an å være med en venninne og prate en kveld, selv om hun tar 1-2 glass vin og jeg drikker pepsi max?? Finner ingenting merkelig med det. Man trenger ikke drikke seg snydens selv om man tar et par glass vin.... Anonymkode: 66e2c...2a2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #69 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan man ikke ha noe annet i glasset enn vin, mener du? Mannen har bakvakt (hjemmevakt) der han ikke kan drikke, jeg tar likevel litt vin om jeg føler for det i løpet av helgen. Denne helgen har jeg vært småsyk og følte kun for vann, han tok seg likevel ett glass til lørdagsmiddagen. Det er stadig venninnekvelder der en eller flere tar bilen, andre gjør det ikke, det hindrer ikke at vi koser oss sammen. Anonymkode: e6eea...928 Helt enig med deg, men enkelte ser kun svart/hvitt på alkohol... Anonymkode: 66e2c...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #70 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg synes, TS, som flere her sier at for meg virker det som du avslo å besøke henne fordi det ikke passet. Jeg hadde tatt ditt svar som et nei. Du kunne sagt; "Jeg kommer gjerne, men kommer ikke til å drikke selv, da jeg må holde meg kjørbar i kveld". Anonymkode: 66e2c...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #71 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mja, den som drikker alkohol blir jo beruset, mens den som ikke drikker er edru. Og det kan føles flaut å føle på å bli brisen foran edru folk, spesielt når man bare er to, kan jo være noe sånt hun tenkte på også. Men jeg tenker aller mest at det hørtes ut som om du ikke ville komme og at dere begge "la på røret" for fort. Anonymkode: 26cf4...b5f Jeg tipper at det hørtes ut som TS ikke ville komme. Anonymkode: 66e2c...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 26. februar 2024 #72 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 13.26): På fredag hadde jeg en avtale om å hjelpe ei venninne med å pusse og beise ett bord. En time før jeg skulle dra så fikk jeg melding om at hun var sliten etter jobb. Så hun orket ikke å pusse bordet. Men jeg kunne komme å ta ett par glass vin i stedet. Jeg svarte at det kunne jeg ikke. Mannen er bortreist og vi har 2 tenåringer som var ute og da drikker jeg ikke i tilfellet de må hentes. Kanskje det er en rar regel, men sånn er det hos oss. Trodde kanskje hun sa at jeg kunne komme en tur selv om jeg ikke kunne drikke. Men hun sa bare at da møtes vi senere da Kanskje jeg overtenker, men synes det var litt rart. Har ikke hørt fra henne siden, og vi snakkes hver dag Anonymkode: d0f83...42d Sånn som jeg hadde tolket situasjonen så var det du som avlyste.. hun orket ikke pusse bord, spurte da om du heller ville komme å ta et par glass vin, du sa du ikke kunne.. du avlyste, ikke henne🤷🏽♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #73 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 13.28): Hun hadde jo lyst til å ta seg noen glass vin, skulle du bare sitte der og se på? Det hadde i hvert fall vært rart. Anonymkode: c6f16...382 Hvorfor i alle dager er det rart? Både mannen min, venner, min far og min bestefar kan ta noen glass sammen med meg. Jeg drikker ikke fordi jeg er avholds. Hva er rart med det? Anonymkode: 6024a...f6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandefjord Skrevet 27. februar 2024 #74 Del Skrevet 27. februar 2024 "Ble ikke noe av avtalen når jeg sa nei til vin". Du svarte at du ikke kunne komme til henne. Hun sa aldri at du ikke kunne komme idet du sa nei til vin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #75 Del Skrevet 27. februar 2024 Jeg gidder heller ikke ha besøk som Ikke vil dele alkohol med meg om det er det jeg planlegger å bruke kvelden på. Anonymkode: 3ca67...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 27. februar 2024 #76 Del Skrevet 27. februar 2024 Ut ifra det som står ville jeg trodd det var fordi du ikke kunne komme, uavhengig av vin eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå