AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Først: Ber om at konkrete og spesifikke detaljer omkring mishandling ikke tas med i tråden. Deretter: Jeg lurer på hvilket forhold du som har vokst opp i dårlige vilkår (vold, misbruk, rus, vanskjøtsel osv) har til foreldrene dine i voksen alder? Selv forsøkte jeg de første årene å være «flink» og ha masse kontakt, sikkert i et slags desperat forsøk på kjærlighet. Etter hvert har jeg satt mer og mer grenser, og i dag ønsker jeg lite kontakt, men det blir for dramatisk å kutte dem helt ut. Dette skaper imidlertid dårlig stemning. Derfor spør jeg altså dere andre hva dere gjør. Merk at jeg ikke spør om råd for hva jeg selv skal gjøre. Anonymkode: 0d8cd...6fe
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Jeg ble utsatt for grovt seksuelt misbruk, fysisk og psykisk vold. Flyttet ut da jeg var 16 år, og hadde minimalt kontakt med de. Ble i familieselskaper, noe som var maks 2 ganger i året. Jeg møtte opp og latet ut som alt var fint. For resten av familien var ikke klar over hvordan min barndom hadde vært. Og noen av de hadde jeg et veldig godt forhold til. De døde for 10 år siden, og det var en stor lettelse for meg, da slapp jeg å ha noe mer med de og gjøre. Anonymkode: 350d1...307 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå