Gå til innhold

Sykkelshortsen er tilbake...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først tenkte jeg "Yes, endelig lov til å gå med shorts som ikke gir gnagsår..." Men, til fest? Eh.... Nei, nei og atter nei!

Skrevet

Dette er i hvertfall en trend jeg ikke akter å følge..

Skrevet

Det er jo verdens styggeste plagg... Den moten der går det ikke å venne seg til å se på andre en gang. Celina så ut som om halve kroppen skulle på trening, og andre delen på fest :overrasket:

Skrevet

Heldigvis kan man plukke ut det man selv synes er fint når det gjelder mote - for det der kommer INGEN til å se meg i ;)

Skrevet
Heldigvis kan man plukke ut det man selv synes er fint når det gjelder mote - for det der kommer INGEN til å se meg i ;)

Har noen tragiske bilder fra sist sykkelshortsen var i vinden

:rodme:

Skrevet
:riste: Nei og nei og atter nei!! Jeg kan TIL NØDS akseptere bruken av sykkelshortser på laaaaaaaaange sykkelturer á la Tour de France (selv om jeg hadde foretrukket å se gutta i boxer og singlet :sjarmor: ), men re-lansering av sykkelshortsen som festantrekk...Kan vedkommende som kom opp med denne duste-idéen pls komme til mitt kontor umiddelbart :frustrert: ???!!!
Skrevet

Uff, og så til fest da!! Syns folk må få lov å sykle med sykkelshorts, men festantrekket blir ikke akkurat så stilig med en "kondomshorts"..

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Om et par måneder når dere her inne har vendt dere til tanken, så går vel de fleste i denne tråden med sykkeshorts.

Og ja...det er stygt NÅ, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kan bli påvirket.

Endret av Seniorita_
Skrevet

:ler:

Lækkert!

Jeg som begynte å venne meg til tanken på "korte" bukser/shorts så vidt det var, men sykkelshorts til fest? Tja...

Skrevet
Om et par måneder når dere her inne har vendt dere til tanken, så går vel de fleste i denne tråden med sykkeshorts.

Og ja...det er stygt NÅ, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kan bli påvirket.

Aldri i verden :ler: Du er tydligvis for ung til at du gikk i sykkelshorts tidlig på 90-tallet!

Jeg gjorde nemlig det, og aldri om det plagger kommer på meg igjen...

Skrevet

Jeg gikk riktignok i sykkelshorts selv tidlig på 90 tallet, men da var jeg bare en jentunge. ;)

Nå: Aldri i livet om jeg kommer til å spankulere rundt i byn med det plagget på. Da stikker jeg heller ut i min utvaskede kosebukse. :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Haha, enda en mulighet til å le seg skakk av alle trendnissene ;)

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)
Aldri i verden :ler:  Du er tydligvis for ung til at du gikk i sykkelshorts tidlig på 90-tallet!

Jeg gjorde nemlig det, og aldri om det plagger kommer på meg igjen...

Hvorfor er det så tydelig?

Jeg har også gått i sykkelshorts snuppa. ;)

Endret av Seniorita_
Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg mener å huske at jeg startet en tråd ang. Uggs.

Da var det bare :kvalm: og :grine: i fra de fleste i tråden.

Noen mnd senere kom det flere brukere med spørsmål som: "Hvor får jeg kjøpt Uggs????", "hva koster Uggs?" :grine2:

Ironisk.

Endret av Seniorita_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...