Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 I følge VG er sykkelshortsen tilbake...
shi Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Først tenkte jeg "Yes, endelig lov til å gå med shorts som ikke gir gnagsår..." Men, til fest? Eh.... Nei, nei og atter nei!
Gjest 2324 Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Dette er i hvertfall en trend jeg ikke akter å følge..
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Det er jo verdens styggeste plagg... Den moten der går det ikke å venne seg til å se på andre en gang. Celina så ut som om halve kroppen skulle på trening, og andre delen på fest
viren Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Heldigvis kan man plukke ut det man selv synes er fint når det gjelder mote - for det der kommer INGEN til å se meg i
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Heldigvis kan man plukke ut det man selv synes er fint når det gjelder mote - for det der kommer INGEN til å se meg i ← Har noen tragiske bilder fra sist sykkelshortsen var i vinden
NullHull Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 Nei og nei og atter nei!! Jeg kan TIL NØDS akseptere bruken av sykkelshortser på laaaaaaaaange sykkelturer á la Tour de France (selv om jeg hadde foretrukket å se gutta i boxer og singlet ), men re-lansering av sykkelshortsen som festantrekk...Kan vedkommende som kom opp med denne duste-idéen pls komme til mitt kontor umiddelbart ???!!!
vixen Skrevet 2. februar 2006 #12 Skrevet 2. februar 2006 Uff, og så til fest da!! Syns folk må få lov å sykle med sykkelshorts, men festantrekket blir ikke akkurat så stilig med en "kondomshorts"..
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #14 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Om et par måneder når dere her inne har vendt dere til tanken, så går vel de fleste i denne tråden med sykkeshorts. Og ja...det er stygt NÅ, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kan bli påvirket. Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #15 Skrevet 2. februar 2006 Lækkert! Jeg som begynte å venne meg til tanken på "korte" bukser/shorts så vidt det var, men sykkelshorts til fest? Tja...
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #16 Skrevet 2. februar 2006 Om et par måneder når dere her inne har vendt dere til tanken, så går vel de fleste i denne tråden med sykkeshorts. Og ja...det er stygt NÅ, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kan bli påvirket. ← Aldri i verden Du er tydligvis for ung til at du gikk i sykkelshorts tidlig på 90-tallet! Jeg gjorde nemlig det, og aldri om det plagger kommer på meg igjen...
Saeria Skrevet 2. februar 2006 #17 Skrevet 2. februar 2006 Jeg gikk riktignok i sykkelshorts selv tidlig på 90 tallet, men da var jeg bare en jentunge. Nå: Aldri i livet om jeg kommer til å spankulere rundt i byn med det plagget på. Da stikker jeg heller ut i min utvaskede kosebukse.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 2. februar 2006 #18 Skrevet 2. februar 2006 Haha, enda en mulighet til å le seg skakk av alle trendnissene
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #19 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Aldri i verden Du er tydligvis for ung til at du gikk i sykkelshorts tidlig på 90-tallet! Jeg gjorde nemlig det, og aldri om det plagger kommer på meg igjen... ← Hvorfor er det så tydelig? Jeg har også gått i sykkelshorts snuppa. Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #20 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jeg mener å huske at jeg startet en tråd ang. Uggs. Da var det bare og i fra de fleste i tråden. Noen mnd senere kom det flere brukere med spørsmål som: "Hvor får jeg kjøpt Uggs????", "hva koster Uggs?" :grine2: Ironisk. Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå