mee mee Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 (endret) slettet Endret 8. mai 2006 av mee mee
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Er redd jeg gir et svar du ikke vil høre, men på meg virker det som forholdet bør opphøre. Dere passer nok dårlig sammen. man kan kanskje finne kortsiktige løsninger, der dere lager en "kunstig" fred, men det vil bare bli av kortsiktig karakter.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Vanskelig å si når du ikke sier noe om hva konfliktene består i. Men generellt er kommunikasjon et nøkkelord, hvis dere ikke greier å kommunisere med hverandre, så kanskje familiekontoret kan hjelpe med en terapeut?
mee mee Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2006 det er ikke noe som har forårsaket konfliktene, de bare kommer.. så er det også så mye spydigheter.. hvis dere leser innlegger unødig bekymret, det er også litt av forholdet vårt.. (jeg som skrev det)
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Jeg hater å si sånt, men han høres helt forferdelig ut. Og ja, jeg leste den andre tråden din også. Du har vel fortjent bedre, har du ikke? Jeg er faktisk veldig tolerant, men noe sånt hadde jeg ikke tolerert i det hele tatt. Slengbemerkninger, spydigheter, osv... Sånt er respektløst. Gi han et dilemma. Og, jeg vil virkelig ikke være blandt dem som skriker ut "gå i fra han" i hytt og pine, men her syns jeg du virkelig burde tenke deg godt om. Lykke til! argh, jeg blir så provosert over sånt
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Forresten, hva sier han når du tar opp dette med han? Klarer dere å diskutere forholdet deres på en ordentlig og saklig måte når dere først setter dere ned? Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
mee mee Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2006 Forresten, hva sier han når du tar opp dette med han? Klarer dere å diskutere forholdet deres på en ordentlig og saklig måte når dere først setter dere ned? ← takk for alle svarene. vi pratet endel igår.. og begge var enige at dette ikke kunne fortsette.. så vi skulle prøve å reparere det.. for vi er kjempeglade i hverandre, det er bare det at vi kanskje var for unge til å bo sammen. så hvis det ikke funket nå etter en stund, skulle vi flytte fra hverandre, og heller bare være kjærester..
Gjest 2324 Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Gi han et dilemma. ← Gi han et dilemma? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå