Chelsea Skrevet 25. februar 2024 #1 Del Skrevet 25. februar 2024 (endret) Jeg liker å gå på café eller kaffebar men er litt lei kjedene og steder med vonde krakker og lite atmosfære. Liker å utforske nye steder/områder i Oslo så gi meg gjerne tips om din favoritt café eller kaffebar. God kaffe er viktig i tillegg til gode stoler (gjerne lenestoler). 😊 Endret 25. februar 2024 av Chelsea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 25. februar 2024 #2 Del Skrevet 25. februar 2024 Kafe Sør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Del Skrevet 25. februar 2024 Kaffefuglen i sentrum og den ved siden av ZZPizza i Gamlebyen Kaffegrut på Grønland Wendelboe på Grünerløkka. Lille Oslo Kaffebrenneri på Youngstorget. Stockfleths i Lille Grensen Bare Jazz i sentrum Anonymkode: 50c52...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 25. februar 2024 #4 Del Skrevet 25. februar 2024 Cafe Sør (som foreslått over her) anbefales veldig. Veldig hyggelig og god stemning, gode sofaer og hyggelig betjening. En av favorittene å sitte og kose meg med en bok alene. Og god mat der i tilfelle du vil ha noe å spise Jeg ville også prøvd Cafe Laundromat. Koselige ørelappstoler, god akustikk i lokalet og fin lesekrok. Andreetasjen på Kulturhuset er også perfekt hyggelig sted å sitte. Men der tror jeg ikke de har god kaffe da… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kaffefuglen i sentrum og den ved siden av ZZPizza i Gamlebyen Kaffegrut på Grønland Wendelboe på Grünerløkka. Lille Oslo Kaffebrenneri på Youngstorget. Stockfleths i Lille Grensen Bare Jazz i sentrum Anonymkode: 50c52...39f Ser Bare Jazz er lagt ned😔 Og mente Neongrut, ikke kaffegrut 😄 Og vil legge til Pust på Majorstuen. Anonymkode: 50c52...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #6 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ser Bare Jazz er lagt ned😔 Og mente Neongrut, ikke kaffegrut 😄 Og vil legge til Pust på Majorstuen. Anonymkode: 50c52...39f Neongrut har skiftet navn til Papegøye. Anonymkode: 7ed9e...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg likte meg ikke så godt på Cafe Sør, litt shabby interiør for min smak. Var i byen på lørdag og gikk rundt på kryss og tvers på jakt etter et sted med gode stoler men fant bare Espresso House… Ikke lett dette, er mange steder som bare har krakker så man ikke blir sittende så lenge… Anonymkode: 5cffe...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg likte meg ikke så godt på Cafe Sør, litt shabby interiør for min smak. Var i byen på lørdag og gikk rundt på kryss og tvers på jakt etter et sted med gode stoler men fant bare Espresso House… Ikke lett dette, er mange steder som bare har krakker så man ikke blir sittende så lenge… Anonymkode: 5cffe...00d Sjekk ut Cloud Cafe. Det er en vegansk kafé helt ulikt noe annet jeg har vært borti i Oslo Anonymkode: e86ed...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå