AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Vi rotet ikke bare pratet...Inatt la han meg til på facebook, kjente jeg ble litt glad inni meg. Vi er fra samme sted å ganske overraskende at han klarte å finne meg. Han må da ha tenkt på meg? Kan dette tyde på en liten interresse? Anonymkode: ea0df...b60 3 3 2
Phoenix Heart Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Ikke nødvendigvis, noen legger jo alle de møter på facebook. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi rotet ikke bare pratet...Inatt la han meg til på facebook, kjente jeg ble litt glad inni meg. Vi er fra samme sted å ganske overraskende at han klarte å finne meg. Han må da ha tenkt på meg? Kan dette tyde på en liten interresse? Anonymkode: ea0df...b60 Tipper det ja Anonymkode: bf10a...577 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tipper det ja Anonymkode: bf10a...577 Okei, fort for å bli litt innbilsk kanske😄 Men jeg ville nok selv ikke ha lagt til en fyr jeg ikke var interessert i. Greia var at han plutselig ble borte og gikk i taxi med ei venninne av han istedenfor. Husker jeg ble litt snurt da... Anonymkode: ea0df...b60 2
Sirah Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 Vil tro han er nysgjerrig på deg og vil bli bedre kjent Om ikke hadde han neppe tatt seg bryet med å spore deg opp tenker jeg. Men det er jo umulig å vite. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 Sirah skrev (På 25.2.2024 den 9.10): Vil tro han er nysgjerrig på deg og vil bli bedre kjent Om ikke hadde han neppe tatt seg bryet med å spore deg opp tenker jeg. Men det er jo umulig å vite. Ikke skrevet til han enda, men har litt lyst😊 Anonymkode: ea0df...b60 1
Sirah Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke skrevet til han enda, men har litt lyst😊 Anonymkode: ea0df...b60 Gjør det Hva har du å tape? 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke skrevet til han enda, men har litt lyst😊 Anonymkode: ea0df...b60 Skriv! Og oppdater her 😄 Anonymkode: 56986...651
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skriv! Og oppdater her 😄 Anonymkode: 56986...651 Jeg skrev til han igår, siden han la meg til på lørdag 😄 Litt spennende. Tydelig han har vært litt små interessert siden han husket navnet mitt dagen etter. Han skrev igår at han håpet på at jeg gikk ut dagen etter også, men så kom jeg aldri. Vi skal møtes igjen, så får vi se... 😜 Han la meg til på snap også. Anonymkode: ea0df...b60 4 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skrev til han igår, siden han la meg til på lørdag 😄 Litt spennende. Tydelig han har vært litt små interessert siden han husket navnet mitt dagen etter. Han skrev igår at han håpet på at jeg gikk ut dagen etter også, men så kom jeg aldri. Vi skal møtes igjen, så får vi se... 😜 Han la meg til på snap også. Anonymkode: ea0df...b60 Så gøy! Kan bli en bra historie det der 😀 Anonymkode: 56986...651
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 Kult å lese at det ikke er oppfattet som creepy at noen legger deg til sånn Anonymkode: 0f8fc...16d 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #12 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så gøy! Kan bli en bra historie det der 😀 Anonymkode: 56986...651 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kult å lese at det ikke er oppfattet som creepy at noen legger deg til sånn Anonymkode: 0f8fc...16d Ja det rare var at jeg sa til venninna mi at spørs om ikke jeg møter mannen i mitt liv ikveld, det var med en tilfeldighet at vi dro ut. Så kom han og satt seg ganske fort med bordet. Vi er fra samme sted, bare aldri sett han før - han er fem år yngre. Låter det bra tro? Håper da det, men et stykke igjen😄 Anonymkode: ea0df...b60 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #14 Skrevet 1. mars 2024 miss summers skrev (14 timer siden): Så hyggelig 🥰 Ja veldig 🥰 må bare ha i bakhodet at det kan være én ting noen kun er ute etter. Men han her virker oppriktig interessert. Vi skal møtes til uka😃 Anonymkode: ea0df...b60 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #15 Skrevet 1. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja veldig 🥰 må bare ha i bakhodet at det kan være én ting noen kun er ute etter. Men han her virker oppriktig interessert. Vi skal møtes til uka😃 Anonymkode: ea0df...b60 Og han virker til å ha forsvunnet i en taxi med venninna di. Les deg opp på tilknytningslære først som sist. Du viser allerede i denne tråden at du har veldig lett for å bygge opp forventninger og forhåpninger. Du står i stor fare til å bli interessert i potensialet, i stedet for i realiteten, når du allerede nevner en rød tråd mellom din kommentar om.drømmemannen og at han satte seg ned like etter. Jeg har vært der du er, og fy søren som jeg skulle ønske noen ga meg en realitetssjekk - og at jeg var åpen for å høre det. Anonymkode: d2326...44d 8 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #16 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og han virker til å ha forsvunnet i en taxi med venninna di. Les deg opp på tilknytningslære først som sist. Du viser allerede i denne tråden at du har veldig lett for å bygge opp forventninger og forhåpninger. Du står i stor fare til å bli interessert i potensialet, i stedet for i realiteten, når du allerede nevner en rød tråd mellom din kommentar om.drømmemannen og at han satte seg ned like etter. Jeg har vært der du er, og fy søren som jeg skulle ønske noen ga meg en realitetssjekk - og at jeg var åpen for å høre det. Anonymkode: d2326...44d En venninne av han. Og hva er rart med det? Tar du ikke taxi med venner av det motsatte kjønn om dere skal samme vei? Eller er du evig pessimist og ikke har evne til å glede deg på andre sine vegne? Anonymkode: 71d3b...22d 9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #17 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): taxi med venner av det motsatte kjønn om dere skal samme vei? Det ble knulling. Anonymkode: 2423d...305 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #18 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ble knulling. Anonymkode: 2423d...305 Mellom veninnen og en tredje fyr hun holder på med, for hun liker ikke han ts liker. Anonymkode: 27630...e28 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #19 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): En venninne av han. Og hva er rart med det? Tar du ikke taxi med venner av det motsatte kjønn om dere skal samme vei? Eller er du evig pessimist og ikke har evne til å glede deg på andre sine vegne? Anonymkode: 71d3b...22d Hun er ikke veninne av meg, kun sett henne før. Hva de gjorde etter taxi turen vet ikke jeg, men de diskuterte veldig på nachspiel. De dro avgårde etter det og nå har jeg kontakt med han. Jeg holder igjen så ikke jeg hiver meg ut med en gang 😊 Anonymkode: ea0df...b60 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #20 Skrevet 2. mars 2024 Det er ikke vanlig at menn legger til folk på fb uten å spørre først. Hvis han gjorde det uten å være spesielt interessert, er han bare sær og kanskje litt femi. Anonymkode: 2232c...578 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå