Gå til innhold

Fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at forloverne er med til fotografen? Slik at fotografen kan få tatt noen bilder der forloverne er med.

Jeg vet at vi kan velge selv hva vi ønsker, og at det ikke finnes "regler" for dette. Men er interessert i å få vite hva dere andre her velger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er naturlig med et par bilder der de er med. Disse er det jo ikke vanlig å ha på veggen hjemme, men er fine å gi til gave til forloverne til jul etterpå. Det skal i alle fall vi gjøre. Og med brudepikene til deres foreldre...

Men for all del, jeg tror ikke det er noen regler for dette nei...

Skrevet

Våre var med på et par bilder og så ble de "sendt hjem" av fotografen. De fikk det ene bildet som takk for hjelpen/støtten i etterkant.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Vi hadde også med oss begge forloverne til fotosession. Da jeg var forlover for min venninne, var jeg med til deres fotograf. Det er OK å få noen bilder av forloverne, synes jeg. Ekstra fint minne. Dessuten kan det være greit å bruke anledningen til å legge en siste slagplan før man blir omringet av alle de andre gjestene. :)

Catzy

Skrevet

Vi skal ha med våre forlovere til fotografen, de skal være med på noen bilder. De kommer til å få det beste bildet i etterkant som takk for hjelpen/støtten.

Har egentlig fått inntrykk av at det er ganske vanlig, uten at jeg skal si noe for sikkert.

Skrevet

Tror det er ganske vanlig å ha med forloverne ja. Vi hadde også det og vi tok noen bilder alle 4 og noen bilder bare meg og min forlover og noen bilder av bare gutta. Kjempefine bilder!!! :)

Skrevet

Vi tok bilder ute, og hadde med forloverne. Det var veldig greit, for fotografen ba da min forlover om å rette på håret mitt, kjolen ol. hvis det blåste til, og forloveren til mannen holdt jakken og hatten hans da vi tok noen bilder uten det på. Så sånn sett var det greit å ha dem med.

I tillegg til vi bilder med alle fire på, som de fikk i tillegg til vanlig takkekort.

Skrevet

Vi hadde også forloverne med på fotograferingen. Det ble tatt noen bilder av oss alle fire først, så min forlover og meg og min mann og hans forlover. Deretter gikk forloverne seg en tur, så vi var alene med fotografen. Det er veldig hyggelig å ha skikkelige bilder av oss alle fire, synes jeg!

Skrevet

Vi hadde med forlovere til fotograf for å hjelpe til med det praktiske. Men vi tok ikke bilder sammen med dem.

Jeg ser at mange som hadde forloverene med på bilder, gav senere forloverene dette i gave. Er det i form av et lite bilde til å ha i en album er jo det greit nok. Men jeg ville vært forsiktig med å ramme inn et slikt bilde.

Hvis jeg hadde vært forlover og fått et slikt bilde, ville jeg ikke vært interessert i å henge det opp noen plass. Og hadde vi fått innrammede bilder fra da mannen min var forlover og var med på bilder, ville jeg heller ikke vært interesssert i å henge dem på veggen.

Det å gi bort bilder av seg selv syns jeg faktisk blir nokså selvsentrisk.

Skrevet

Vi hadde med oss begge forloverne + brudepiken til fotografen. tror det er ganske venlig.

Skrevet

Vi hadde også med forlovere våre, fotografen sa at det var ganske vanlig. Vi hadde to forlovere hver, og vi fikk tatt flere kjempe morsomme bilder. Mine forlovere fikk bildet av meg og dem to i gave,mens de selv forstørret det ene morsomme bildet med brudepar og alle forlovere, som de rammet inn.

Gjest Rognebær
Skrevet

Vi hadde med våre, men så var det forloveren min som var fotograf også, da. Vi bare lånte pappa til assistent da vi tok noen bilder av alle fire sammen.

Skrevet
Vi hadde med forlovere til fotograf for å hjelpe til med det praktiske. Men vi tok ikke bilder sammen med dem.

Jeg ser at mange som hadde forloverene med på bilder, gav senere forloverene dette i gave. Er det i form av et lite bilde til å ha i en album er jo det greit nok. Men jeg ville vært forsiktig med å ramme inn et slikt bilde.

Hvis jeg hadde vært forlover og fått et slikt bilde, ville jeg ikke vært interessert i å henge det opp noen plass. Og hadde vi fått innrammede bilder fra da mannen min var forlover og var med på bilder, ville jeg heller ikke vært interesssert i å henge dem på veggen.

Det å gi bort bilder av seg selv syns jeg faktisk blir nokså selvsentrisk.

Det er vel greit å høre med forloveren først ja om hun er interressert i ett bilde. Min forlover har fått bestemme selv og hun betaler for bildet selv også.

Skrevet

Vi hadde med forlovere til fotografen, de fikk hver sitt bilde etterpå med alle fire, som et ekstra takkekort.

Jeg ser ikke noe galt i å ramme bildene inn, det hadde vi planer om, men fant ingen ramme som passet i størrelsen. Etter min mening gir man ikke bilder vekk uten ramme på, men det må være opp til dem som får bildet om de ønsker å henge det opp på veggen eller ikke. Jeg hadde ikke blitt fornærmet om jeg oppdaget at bildet ikke hang fremme, men jeg skulle ønske at vi hadde funnet ramme til bildene.

Skrevet

Våre forlovere var med på en del bilder ja.

Foreldre og annen familie fikk ikke bilder med forloverne på, men vi har ett på veggen og forloverne + brudepike/svenn fikk bilder med alle på.

Skrevet

Jeg er enig i at det kan være rart å gi bilde av brudepar + forlovere hvis de selv ikke har ønsket det. Vi ga bildene som et takkekort, så kan de velge selv hva de vil gjøre med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...