Gå til innhold

Ville du hatt 1 million kroner eller 1 dag med Donald Trump?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten tvil pengene. Ser ingen grunn til å møte Trump.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ville noen ønske å tilbringe tid med Trump?

Jeg hadde valgt pengene uten å blunke.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Om du fikk tilbud mellom å få 1 million kroner og få en hel dag med Donald Trump hva ville du valgt?

Anonymkode: bc930...5d8

Hvis jeg måtte tilbringe en hwl dag med Donald Trump, skulle jeg jammen hatt 1M i betaling. 

Anonymkode: 92b0e...755

• Liker 3
Skrevet
MyMichelle skrev (8 timer siden):

Forresten…. Måtte man gjennom en sikkerhetskontroll for å møte Trump, og fikk man være alene med ham? 👻

Jeg ikke påstå at jeg er tankeleser, men :ler:

Jeg ville hatt pengene. Jeg kan ikke tenke meg noe eklere enn den mannen med stor kjeft og små hender. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok tatt pengene, men tror verden som helhet hadde hatt godt av litt mer Trump.

Anonymkode: 934da...278

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er dette et lurespørsmål?

Jeg hadde valgt en million over å møte hvem som helst, utenom morfar. Morfar hadde jeg betalt en million for å få en dag til med.

Anonymkode: 4fc01...95b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

1 mill. Får neppe manipulert Trump til å gi meg en mill til å betale ned på boliglånet i løpet av en dag. Han vil jo bare snakke om seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Plutselig dukket sitat opp, får ikke slettet det. Kom sikkert borti ett eller annet. 

Men pengene. 
Hvorfor skulle man ønske å være sammen med Trump? 

Annet enn for å gjøre verden en kjempetjeneste ved å ta livet av ham?

Anonymkode: a3c48...e9b

Skrevet
10 hours ago, Hedda-78 said:

Hvorfor ville noen ønske å tilbringe tid med Trump?

Jeg hadde valgt pengene uten å blunke.

Haha. Helt riktig. Satt å lurte på det samme. 

Give me the money!

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Om du fikk tilbud mellom å få 1 million kroner og få en hel dag med Donald Trump hva ville du valgt?

Anonymkode: bc930...5d8

Hvem vil være med han?

Anonymkode: af3b7...88f

Skrevet

1 dag med Trump og så sørget for å knytte kontakter som hadde hjulpet meg tjene mer enn 100 000 dollar. 

Det er bare småpenger. 1 million er ikke mye penger og er oppnåelig. Det er langt vanskeligere å få kontakt med folk høyt oppe i systemet i USA

Anonymkode: 40615...9c3

• Nyttig 1
Skrevet

Aner ikke da begge tingene er like interessante :)  

• Liker 1
Skrevet

Kom med noe som faktisk er et dilemma da. Feks "Ville du hatt en million kroner eller en dag med Scarlett Johanson?". 

Jeg hadde fortsatt tatt penga.

Anonymkode: 391f8...0ad

Skrevet

Spørsmålet burde vært "Hadde du vært sammen med Trump en hel dag hvis du fikk 1 million kroner?"

• Liker 3
Skrevet

Selv om jeg ikke trenger de, velger jeg pengene.

Skrevet

Donald Trump er utrolig kjekk 😍 Jeg har lyst til å sitte på ansiktet hans. Få han til å piske meg mens jeg ligger på det store arbeidsbordet hans og får ris på rumpa.. det hadde vært noe. Han er en ordentlig hunk! OG han har 20 cm 🍆

Anonymkode: 46660...8a3

• Hjerte 1
Skrevet

Rart spørsmål, er jo enkelt. Hvorfor i alle dager skulle jeg ønske å tilbringe en dag med Trump? 

Anonymkode: 9c563...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rart spørsmål, er jo enkelt. Hvorfor i alle dager skulle jeg ønske å tilbringe en dag med Trump? 

Anonymkode: 9c563...562

Fordi han er en av de kjekkeste mennene som fins i hele verden vel..? Har du ikke lyst å sitte på ansiktet hans? 

Donald Trump er en våt drøm jeg har hatt i mange år. Tenk å få ris på stumpen av han ❤️ 

Anonymkode: 46660...8a3

Skrevet

Hva innebærer en dag med Trump? Golf?

Hvis han ble tvunget til å snakke om politikk med meg ville jeg valgt en dag med Trump. Hvis det var 0.1% sjanse for å nå gjennom med noe ville det vært verd hver krone.

Skrevet

Hvorfor skulle noen har lyst til å tilbringe tid med Trump?

Anonymkode: 7cf16...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...