Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte å bli etter at mannen min var utro. Håper vi etterhvert kommer over det på et vis, men blir stadig minnet på sviket når jeg møter eller ser «den andre».

Hvordan takler dere som har opplevd det samme dette? Hva føler, tenker og gjør dere?

Dere som valgte å gå etter noe slikt; hvordan er det for dere å møte «den andre»?

I mitt tilfelle var det utroskap over lengre tid. Dama smiler, vinker og sier alltid «hei»… Jeg prøver så godt jeg kan å overse henne og late som ingenting, men inni meg koker det.

Jeg vet at det er mannen min som sviktet meg og var utro, men det hadde vært lettere om jeg ikke møtte henne over alt hele tida. Vi bor på et lite sted.

Anonymkode: 31f6f...62c

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viste dette kvinnemennesket om deg?

Anonymkode: 108c2...fba

• Liker 1
Skrevet

Å hva gjør mannen når den dama vinker og smiler??

Anonymkode: 108c2...fba

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun må jo være mindre sosialt intelligent, når hun smiler og vinker?! Hva gjør mannen din når hun gjør det?

Min x var utro mot meg, men elskerinnen snudde bare om hun så meg, så slapp å forholde meg til det. Og det skjønner jeg godt, jeg var ikke veldig blid da jeg tok de (hun visste om meg, da vi har møttes flere ganger).

Anonymkode: 58ceb...4cd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun visste om meg, men vi kjenner ikke hverandre.

Vi har møtt henne en gang da mannen var med. Han så i bakken og gikk fort forbi. Jeg gjør det samme når jeg møter henne alene, men jeg synes det er ubehagelig.

Når jeg har med hunden på tur sier hun navnet på den og setter seg på huk for å klappe den. Tydelig at de også har møttes mange ganger før.

Er sliten og lei av oppførselen hennes!

TS

• Hjerte 8
Skrevet

Og dette gidder du fordi?

Anonymkode: 54733...4d1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Og hun vet at du vet?

• Liker 3
Skrevet

Har du tenkt over at når du ser henne så blir du ubehagelig påminnet om utroskapen, men når du ser på han dag inn og dag ut så klarer du å ignorere det?! 
Tenk en stund på hvorfor du tror det er sånn!

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Vera skrev (3 minutter siden):

Og hun vet at du vet?

Jeg ble tipset anonymt om at de holdt på og jeg tror det er hun som er den «anonyme» tipseren, så ja - hun vet nok at jeg vet.

TS

Skrevet

Hvis hun vet at du vet, er hun er tonedøv!! Hvis hun ikke vet at du vet, må du fortelle henne at du vet, og at du ikke ønsker noe som helst kontakt med henne, og at du ikke vil at du stopper å kose med hunden deres  

Det har du lov til, du har lov til å si ifra at du er såret og skuffet over henne (Selv om det selvfølgelig er mannen din som er hoved-skurken ) 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble tipset anonymt om at de holdt på og jeg tror det er hun som er den «anonyme» tipseren, så ja - hun vet nok at jeg vet.

TS

Det er ikke sikkert hun vet at mannen din har fortalt deg om hva som har foregått, det kan hende hun tror han har nektet på alt..kan det være at dette bare er en måte å presse han på?

• Liker 2
Skrevet

Hadde heller følt det ubehaget av å se mannen hver dag...

Anonymkode: 5ac2e...fc7

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Vera skrev (52 minutter siden):

Det er ikke sikkert hun vet at mannen din har fortalt deg om hva som har foregått, det kan hende hun tror han har nektet på alt..kan det være at dette bare er en måte å presse han på?

Trenger ikke flere detaljer enn dem hun allerede har tipset meg om. Mannen og jeg har selvfølgelig snakka sammen.
Hun regnet nok ikke med at jeg ville tilgi, men vi har barn sammen så det var uaktuelt å gå. Vi har det greit sammen og hadde hatt det enda bedre om jeg ble minnet på det han gjorde ved å bli gjort oppmerksom på hennes eksistens hele tida.

Skrevet

Skjønner at det er vanskelig for deg. Men jeg tror hun oppfører seg slik fordi hun kanskje har dårlig samvittighet, og hun er tydeligvis ikke bitter over at dere holdt sammen. 
Hun prøver kanskje å være hyggelig fordi hun skammer seg, har dårlig samvittighet og ønsker å vise seg som en god person. Hun gjør i utgangspunktet ikke noe galt her. Å du trenger ikke bekymre deg for om de fortsatt har kontakt. Da ville hun heller skygget banen, sett stygt på deg osv. 

Om du ikke ønsker at hun fortsetter å hilse på dere, så må du bare si at du syns det blir kunstig og at du ikke klarer å ha noe til overs for en kvinne som lå med mannen din. 

Anonymkode: bf05c...ccf

• Liker 5
Skrevet
Vera skrev (2 timer siden):

Tror du seriøst at den andre kvinnen er som Huldra i en vandrehistorie? Forfører sendt av Satan, med onde hensikter og slu opptreden uansett? 

Hvorfor skulle hun presse han. Ts og mannen har holdt sammen, utroskapen er avsluttet. Elskerinna er klar over dette og virker som hun bare prøver å glatte over det som har skjedd. Hun virker ikke sjalu, bitter eller utspekulert. 

Noen mennesker er faktisk blid og hyggelig med et godt hjerte. Til tross for at hun hadde en affære med TS sin mann. Alle kan forelske seg i en mann som har kone, spesielt når mannen er tilgjengelig for dette. Relasjoner mellom mennesker oppstår gjerne uten at det er planlagt. Mannen skulle ikke vært tilgjengelig for andre kvinner, da han var i et forhold. Han har ikke blitt forført og lurt inn i en langvarig affære av denne andre kvinnen. 

Anonymkode: bf05c...ccf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du skrevet om detaljer i historien litt? For det høres egentlig litt ut som den situasjonen jeg står i selv, der jeg er "den andre kvinnen". Jeg bor også på et lite sted og må av ulike grunner forholde meg til disse menneskene og jeg smiler og sier hei til kona hans. Best å late som ingenting, tenker jeg. I tillegg ønsket jeg aldri å være slem med henne, jeg var bare langt nede og hadde det ikke så bra i eget liv, så jeg var ikke sterk nok til å stå imot mannen hennes, som er helt spesiell. Han er en mann jeg virkelig skulle hatt selv, men han ville ikke gå pga barn. Han vurderte det en periode, men fant ut at han ikke ville rive opp hele tryggheten og livet sitt. Lurer noen ganger på om hun vet det, og hva hun eventuelt tenker om det, at han valgte henne pga totalpakka, ikke fordi hun er hun.

Anonymkode: 28659...ee1

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Når du er så dum at du tilgir utroskap, får du bare leve med dette. Ris til egen ræv.

Anonymkode: 9feb4...228

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du skrevet om detaljer i historien litt? For det høres egentlig litt ut som den situasjonen jeg står i selv, der jeg er "den andre kvinnen". Jeg bor også på et lite sted og må av ulike grunner forholde meg til disse menneskene og jeg smiler og sier hei til kona hans. Best å late som ingenting, tenker jeg. I tillegg ønsket jeg aldri å være slem med henne, jeg var bare langt nede og hadde det ikke så bra i eget liv, så jeg var ikke sterk nok til å stå imot mannen hennes, som er helt spesiell. Han er en mann jeg virkelig skulle hatt selv, men han ville ikke gå pga barn. Han vurderte det en periode, men fant ut at han ikke ville rive opp hele tryggheten og livet sitt. Lurer noen ganger på om hun vet det, og hva hun eventuelt tenker om det, at han valgte henne pga totalpakka, ikke fordi hun er hun.

Har null respekt for at du la deg etter en gift mann uansett hvor vanskelig du påstår at du hadde det.

Vår situasjon er helt annerledes: vi valgte hverandre fordi vi elsker hverandre og har barn sammen.

Kan stille spørsmålet tilbake da: hvordan reagerer denne mannen når du smiler og sier hei? Du vet jo ikke en gang om han har fortalt om deg - så lite betydde du for han.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du ønsket aldri å være slem mot henne… Men du prøvde å ødelegge familien hennes og stjele mannen hennes? 
Ikke misforstå, mannen er den verste skurken, men du er ikke noe særlig bedre du heller altså. 
Og så går du rundt å smiler og sier hei, som om ingenting har skjedd… «valgte henne pga totalpakka», fy så slem du er! 

Anonymkode: 4cf8d...1d2

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vår situasjon er helt annerledes: vi valgte hverandre fordi vi elsker hverandre.

Du vet jo ikke en gang om han har fortalt om deg - så lite betydde du for han.

Syns du skrev at utroskapen ble tipset om anonymt?

Mannen din hadde vel holdt på fortsatt, om han ikke ble tatt på fersken?

Evt skjuler han det bedre nå.

Det en mann sier om en kone til ei elskerinne, vil aldri være bra.

Da hadde jo aldri elskerinna blitt intressert.

Anonymkode: 46110...09f

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...