Gå til innhold

Er det greit å ghoste en som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

maser noe jævlig om å få snapchaten min?

Ble kjent med en fyr på ett nettsted(han er fra et annet land), og vi hadde ganske mye til felles.  Han spurte ganske tidlig om snapchaten min, men jeg sa at jeg ønsket å vente til vi ble mer kjent. Han sa det var greit da og nevnte ikke mer før nå for noen dager siden.  Men nå virker han veldig desperat og nevner det i annenhver setning.. Jeg føler enda vi ikke er venner, og føler meg rett og slett ukomfortabel med all denne masingen.. Har egentlig mest lyst til å kutte ut all kontakt med han, fordi jeg føler meg rett og slett sliten av hele situasjonen...men føler det gjør meg til en dårlig person..

Anonymkode: 5f482...faa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det greit!

Anonymkode: 686e3...d9c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Da kan du bare sende beskjed om at du ønsker å avslutte kontakt fordi du er ukomfortabel med masingen. Deretter kutter du kontakt, evt blokker. 

Anonymkode: a5d1e...ff3

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Han ber om å bli ghostet med den respektløse oppførselen. Ikke noe å få dårlig samvittighet for! 

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor vil du ikke fortelle han hvorfor du ikke vil ha mer kontakt? Hvorfor vil du ikke si at han nå gjør deg ukomfortabel?

Jeg synes folk som ghoster er kjipe, uansett om de ghoster noen som oppfører seg teit. Det er da virkelig ikke så vanskelig å sende en melding å forklare hvorfor man kutter kontakten og så slette personen. Man trenger ikke fortsette ha kontakt, eller starte en diskusjon rundt det, men jeg vil iallefall ikke senke meg selv ned til nivået jeg mener ghosting er.

Anonymkode: 5a3e7...eae

• Liker 1
Skrevet

Er det utlending? Pass deg om han er "fuckboy"- spesielt om han har kondomer ved sex.... spør om å dra på date u t e på høylys fag! Ikke i leili...d a får du se om han er en useriøs type!...

Anonymkode: 96f58...56f

Skrevet

Nei, si nå endelig til ham at du ikke er interessert, og kutter kontakten. Så ghoster du ikke, og det krever ikke mange ordene. Prøver han å ta kontakt etter det, kan du glatt overse det. Blokkere ham til og med, ved behov. Med god samvittighet.

Anonymkode: c1c3b...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...