Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #21 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis hun var sterilisert er det helt riktig at hun hadde løpetid ja. Sterilisering fjerner ikke hormoner, kun forplantningsevnen. Det er derfor også hunnkatter blir kastrert. Skulle ønske folk lærte seg forskjellen på sterilisering og kastrering, men det er visst for vanskelig å lese seg opp. Anonymkode: bb619...258 Vi hadde 4 kattunger som skulle steriliseres så det førse veterinæren sa dem har jeg sterilisert før herregud de er jo klin like hvem skal jeg ta ? og da er det jo ikke så rart mulig hun faktisk ikke var sterilisert hun var også innepus takk for informasjon da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #22 Del Skrevet 25. februar 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi hadde 4 kattunger som skulle steriliseres så det førse veterinæren sa dem har jeg sterilisert før herregud de er jo klin like hvem skal jeg ta ? og da er det jo ikke så rart mulig hun faktisk ikke var sterilisert hun var også innepus takk for informasjon da vet jeg det Dette ga ingen mening, prøv med litt tegnsetting. Anonymkode: bb619...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 25. februar 2024 #23 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis hun var sterilisert er det helt riktig at hun hadde løpetid ja. Sterilisering fjerner ikke hormoner, kun forplantningsevnen. Det er derfor også hunnkatter blir kastrert. Skulle ønske folk lærte seg forskjellen på sterilisering og kastrering, men det er visst for vanskelig å lese seg opp. Anonymkode: bb619...258 Hadde hjulpet hvis dyrlegene hadde brukt riktig ord. Her f. eks https://www.bergenkatteklinikk.no/sterilisering-og-kastrering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #24 Del Skrevet 25. februar 2024 Tvist skrev (1 time siden): Hadde hjulpet hvis dyrlegene hadde brukt riktig ord. Her f. eks https://www.bergenkatteklinikk.no/sterilisering-og-kastrering 🙄 Skremmende at veterinærer ikke engang vet forskjellen. Anonymkode: bb619...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 25. februar 2024 #25 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🙄 Skremmende at veterinærer ikke engang vet forskjellen. Anonymkode: bb619...258 Tror de vet forskjellen, men de velger å bruke ordene de fleste kundene bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå