AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 "jente"på 39 her ...... Er det noen andre her som har vært nær på å miste sin kjære mamma,/fostermamma/bonusmamma.. en av dine aller nærmeste mamma-person? Eller annen viktig omsorgsperson?Jeg personlig har kun hatt EN mamma i livet mitt, og det er MAMMA. Jeg trodde jeg skulle miste henne, personen som ALLTID har vært der. ALLTID! Uansett for meg og mine. Har masse tanker rundt dette. Trenger bare å lufte litt tanker rundt dette da jeg ikke har noen andre i lignende situasjoner. ❤️❤️ Anonymkode: 20dc0...009 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): "jente"på 39 her ...... Er det noen andre her som har vært nær på å miste sin kjære mamma,/fostermamma/bonusmamma.. en av dine aller nærmeste mamma-person? Eller annen viktig omsorgsperson?Jeg personlig har kun hatt EN mamma i livet mitt, og det er MAMMA. Jeg trodde jeg skulle miste henne, personen som ALLTID har vært der. ALLTID! Uansett for meg og mine. Har masse tanker rundt dette. Trenger bare å lufte litt tanker rundt dette da jeg ikke har noen andre i lignende situasjoner. ❤️❤️ Anonymkode: 20dc0...009 Holdt på å miste mamma da jeg var 12 år. 18 år og 25 år. Det føltes uvirkelig. Måtte fortrenge masse for å holde ut. Da jeg til slutt mistet henne da jeg var 38 kom det som et sjokk. Selv om det egentlig på en måte var ventet. Men hun hadde overlevd så mange ganger, så trodde nesten ikke hun kunne dø fra meg❤️ Nå er det noen år siden, men å miste MAMMA som alltid var der. Som aldri sa nei til å hjelpe.Livets beste rådgiver på absolutt alle områder. Ubetinget kjærlighet. De blir et ubeskrivelig vondt tomrom for resten av livet💔 Du har fått mammaen din i gave. Igjen. Aldri glem det. Og aldri la henne være i tvil om hvor mye hun betyr for deg❤️ Og la henne få vite at du alltid vil være der for henne tilbake❤️ Anonymkode: cb463...a48
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 Å faktisk mistet noen er en billion ganger verre enn å nesten miste noen. Fokuser på at du ennå har mamma i livet ditt Anonymkode: 8136e...448
Melus Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 Mange krasse svar her. For deg var denne opplevelsen forferdelig og det kan ingen ta fra deg. Håper du har noen du kan snakke med rundt deg. ❤️
Matas Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep og krenkende utsagn. Minner om reglene for dette underforumet: Sitat Velkommen til Vi som sørger. Her er det plass til alle typer sorg, og vi forventer at dette respekteres av rommets brukere. Vi sørger alle på ulike måter, og over ulike ting, og vi har derfor lav terskel her for hva som ryddes som latterliggjørende og krenkende, i henhold til forumets regelverk. Forumrommet Vi som sørger skal være et sted man kan finne trøst og omsorg, eller bare få lufte gode og vonde tanker. På vegne av moderatorteamet, Yvonne (teamleder) Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå