AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #1 Skrevet 25. februar 2024 Dere som har en sterk gaydar, hvilke trekk ser dere etter? Spesielt når klesstilen eller interessene deres ikke er særlig avslørende. Anonymkode: 30b0a...d0e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #2 Skrevet 25. februar 2024 Kroppsbevegelser, klær, venner etc noen er veldig lett å avsløre. Anonymkode: 0afbd...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Skrevet 25. februar 2024 det der har jeg også lurt på! Men det er vel forskjellig. Som AB over her sier; noen er enkle å avsløre. Andre ikke Anonymkode: b6e09...c61 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Skrevet 25. februar 2024 Homofile menn, om de ikke er feminine i klesstilen, så pleier de å virke mer rolige og empatiske. De står spesielt opp for kvinner og kvinners rettigheter. Det ser man sjeldent at heterofile menn gjør; i alle fall ikke i like stor grad som homofile menn. Homofile menn har vel kanskje i underbevisstheten et mindre behov for å fremstå som maskulin, både for andre menn ("gutta") og for kvinner. Væremåten deres blir derfor på en måte noe helt eget. Anonymkode: 30b0a...d0e 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): om de ikke er feminine i klesstilen, så pleier de å virke mer rolige og empatiske. De står spesielt opp for kvinner og kvinners rettigheter Der beskriver du meg, men jeg er ikke homofil og har ikke hatt tanker om menn i det hele tatt. Skjønner ikke helt hva poenget er med å ville avsløre dette. Hva er poenget. Anonymkode: 32a84...49c 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #6 Skrevet 25. februar 2024 Man spør. Eneste løsningen. En god del har veldig veldig lite som viser til at de er spesifikt gay eller lesbiske, er jo helt normale folk. Anonymkode: 477fb...5a5 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #7 Skrevet 25. februar 2024 Ungdommene har en kode og spør om musikksmak, men husker ikke svaret. Anonymkode: c7998...fad
Gjest Hoia Skrevet 25. februar 2024 #8 Skrevet 25. februar 2024 (endret) Du kan ikke se det, men det er lett å fange opp i det seksuelle, enten måten vedkommende snakker om det på, div., dette her er jo noe de fleste lett fanger opp raskt. En annen greie er kjærlighet, en person kan veksle mellom kaldt og varmt uten å være homofil, men kjenner du på en kjærlighet i datingen, omgangen, så kan det være vedkommende er sånn, men det kan også være at varmekildene er på andre siden. Endret 25. februar 2024 av Hoia
Gjest Hoia Skrevet 25. februar 2024 #9 Skrevet 25. februar 2024 (endret) Som denne sangen her, bryr seg som en venn, ikke vits i å lete mer da, eller senke seg selv for å få sympati. En kjølighet i datingen, skulle det stå. Endret 25. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 Letteste er nok å se hvem de er sammen med og har sex med. Selv om ikke det alltid er 100%, da mange er enda i skapet og lever i heterofile forhold. Så finnes det mange bifile og. Noen er mer stereotypisk enn andre. Så nei, du kan ikke se det på alle. Men hvorfor er det viktig å vite? Anonymkode: 38d9b...2a0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #11 Skrevet 25. februar 2024 Hoia skrev (54 minutter siden): Som denne sangen her, bryr seg som en venn, ikke vits i å lete mer da, eller senke seg selv for å få sympati. En kjølighet i datingen, skulle det stå. Artig at du tok med en video av Samantha Fox. Hun er jo lesbisk og er til og med sammen med en norsk kvinne. Anonymkode: 30b0a...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #12 Skrevet 25. februar 2024 Sjekker bare hvem de ligger med, svært enkelt om de har soverom i første etasje, for eksempel. Anonymkode: b2774...e6b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Homofile menn, om de ikke er feminine i klesstilen, så pleier de å virke mer rolige og empatiske. De står spesielt opp for kvinner og kvinners rettigheter. Det ser man sjeldent at heterofile menn gjør; i alle fall ikke i like stor grad som homofile menn. Homofile menn har vel kanskje i underbevisstheten et mindre behov for å fremstå som maskulin, både for andre menn ("gutta") og for kvinner. Væremåten deres blir derfor på en måte noe helt eget. Anonymkode: 30b0a...d0e Hm, der beskriver du meg. Men ingen har noen gang skjønt at jeg er homofil, jeg må fortelle det til absolutt alle. Anonymkode: ef758...966
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 På kvinner kan man se det på hele viben, attituden, uansett om klesstil eller lignende er "åpenbar". Når en kvinne som liker kvinner ser på meg, (jeg er kvinne) så ser jeg det i øynene. Jeg ser i alle fall det 95% av tilfellene. De ser på meg med et helt annet blikk enn mine heterofile venninner gjør. Noen bruker også en helt annen taktikk, de overser meg totalt. Helt merkelig, men det er en annen sak. Apropos vibes: kvinnen som kom lengst i årets MM, hvilken attitude vil dere si at HUN har? Anonymkode: c359e...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Skrevet 25. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: På kvinner kan man se det på hele viben, attituden, uansett om klesstil eller lignende er "åpenbar". Når en kvinne som liker kvinner ser på meg, (jeg er kvinne) så ser jeg det i øynene. Jeg ser i alle fall det 95% av tilfellene. De ser på meg med et helt annet blikk enn mine heterofile venninner gjør. Noen bruker også en helt annen taktikk, de overser meg totalt. Helt merkelig, men det er en annen sak. Apropos vibes: kvinnen som kom lengst i årets MM, hvilken attitude vil dere si at HUN har? Anonymkode: c359e...bbb Har du spurt alle sammen da, siden du presenterer en statistikk på 95%? Anonymkode: b2774...e6b
Gjest Hoia Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På kvinner kan man se det på hele viben, attituden, uansett om klesstil eller lignende er "åpenbar". Når en kvinne som liker kvinner ser på meg, (jeg er kvinne) så ser jeg det i øynene. Jeg ser i alle fall det 95% av tilfellene. De ser på meg med et helt annet blikk enn mine heterofile venninner gjør. Noen bruker også en helt annen taktikk, de overser meg totalt. Helt merkelig, men det er en annen sak. Apropos vibes: kvinnen som kom lengst i årets MM, hvilken attitude vil dere si at HUN har? Anonymkode: c359e...bbb Det er vel det som vi heterofile kaller X-faktor, bare at det er motsatt.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #17 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På kvinner kan man se det på hele viben, attituden, uansett om klesstil eller lignende er "åpenbar". Når en kvinne som liker kvinner ser på meg, (jeg er kvinne) så ser jeg det i øynene. Jeg ser i alle fall det 95% av tilfellene. De ser på meg med et helt annet blikk enn mine heterofile venninner gjør. Noen bruker også en helt annen taktikk, de overser meg totalt. Helt merkelig, men det er en annen sak. Apropos vibes: kvinnen som kom lengst i årets MM, hvilken attitude vil dere si at HUN har? Anonymkode: c359e...bbb Men hun har jo kort hår og typisk lesbestil. Ta heller en titt på Astrid Urenholdt Jacobsen, som også var med på årets Mesternes Mester. Hvordan skulle man ha klart å identifisere henne som lesbisk? (Hun er lesbisk forresten - til de som ikke visste det). Anonymkode: 30b0a...d0e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #18 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du spurt alle sammen da, siden du presenterer en statistikk på 95%? Anonymkode: b2774...e6b Da har jeg fått bekreftet ja, etterpå, om de er lesbiske eller ei. Nesten alle. Så la oss si at 95% ikke blir så feil beregnet. 🤩 Anonymkode: c359e...bbb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #19 Skrevet 25. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Da har jeg fått bekreftet ja, etterpå, om de er lesbiske eller ei. Nesten alle. Så la oss si at 95% ikke blir så feil beregnet. 🤩 Anonymkode: c359e...bbb Hva med alle dem du ikke har merket det på, da? Har du dem også med i statistikken din? Anonymkode: b2774...e6b 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #20 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hun har jo kort hår og typisk lesbestil. Ta heller en titt på Astrid Urenholdt Jacobsen, som også var med på årets Mesternes Mester. Hvordan skulle man ha klart å identifisere henne som lesbisk? (Hun er lesbisk forresten - til de som ikke visste det). Anonymkode: 30b0a...d0e Ja det er sant, med Astrid. Men Birgitte da, ER hun lesbisk selv om stilen er "åpenbar"? Anonymkode: c359e...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå