Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ung, har så si ikke noe arbeidserfaring og ønsker å få sommerjobb i år. Hvor er det best å starte? Er butikkarbeid altfor krevende (med tanke på kassa) eller er det lett å lære? Så at IKEA blant annet trenger hjelpere, men er redd for at det er altfor vanskelig (tviler på at jeg hadde fått jobben der uansett). Egentlig lurer jeg bare på hvilke steder som hadde passet best når man er ny i arbeidsmarkedet (og hvilke som faktisk ansetter unge) :) 

Anonymkode: 92d63...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du over 18 år? I såfall er jo helsevesenet en gullgruve. Sykehjem trenger sommervikarer og er ganske desperate. Lønna er også vesentlig bedre enn i eks butikk. Ellers kan jeg anbefale lagerarbeid, det var min første sommerjobb. Tunge skift men god lønn og kjempe arbeidserfaring.

Anonymkode: 041a4...a24

• Liker 1
Skrevet

IKEA har en overraskende bra kultur for de ansatte 😊 det samme med fornøyelsesparker som tusenfryd, Hunderfossen, Bø i sommerland, kongeparken og lignende. 

Helsevesenet som miljøarbeider. 

Lager. 

Mange kommuner som har sommerjobber som legges ut på siden deres, for ungdom. 

Bensinstasjon. 

Butikker som du har vært inne på. 

Lykke til, du får opplæring på jobb før du starter og det er som regel stor takhøyde for å ikke være verdensmester med en gang. Velkommen til arbeidslivet 😃

Anonymkode: 992fd...cf4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...