Gå til innhold

Møtte drømmemannen - men han er nok damenes Jens ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hooka opp m en skipper på havet. Vi melder i 3 uker og han vil besøke meg. Når det kommer til stykket backer han ut. Han er svært attraktiv. Jeg skrev bare «null stress vi møtes seinere», men jeg har vondt inni meg. Delt så mye allerede . Finnes dissse mennene som investerer så mye av sin tid uten å ville noe mer enn å

dominere gjennom sex ? 

Anonymkode: 5d31f...64f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hooka opp m en skipper på havet. Vi melder i 3 uker og han vil besøke meg. Når det kommer til stykket backer han ut. Han er svært attraktiv. Jeg skrev bare «null stress vi møtes seinere», men jeg har vondt inni meg. Delt så mye allerede . Finnes dissse mennene som investerer så mye av sin tid uten å ville noe mer enn å

dominere gjennom sex ? 

Hva heter han? 

Anonymkode: 076f8...2a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

. Finnes dissse mennene som investerer så mye av sin tid uten å ville noe mer enn å

dominere gjennom sex ? 

Hva mener du egentlig?  Han møtte jo ikke opp. Enten har han en dame på land, eller så tok nervene ham. Folk som chatter i evigheter, uten å egentlig ville mer, er vanlig også på tørt land. 

Anonymkode: 58a84...ba4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 0.26):

dominere gjennom sex ? 

Så du møtte ham fysisk på havet? Og inntok en underdanig rolle i sexen? Prøv å utdyp litt mer så kanskje du får fyldigere svar.

Anonymkode: b8eac...cab

Skrevet

Har nok kone hjemme ja. Move on.

Anonymkode: ae411...8f2

Skrevet

Ville prøvd mer her, kanskje han har kone, men du liker ham jo....

Ikke ofte jeg ser noen jeg synes er attraktive, så om jeg kunne blitt noe på si hadde jeg lett gjort det!

Det heter forresten "pikenes Jens", ikke damenes...

Anonymkode: 4be42...2a8

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette : Men han dukka opp. Reiste fra andre siden av jorden - brukte 30000 på å se meg - men fant ut at jeg ikke stod til forventningene så han kuttet ut kontakten. Vi er ca like intelligente , men jeg følte meg antydningsvis hånet i kontakten. Jeg var ikke like «gal» som han m fetisjer og slikt - og han var ikke forelsket i meg - så han ble sur når han ikke fikk sin wet-sex m m . Jeg er også skamfull og trist. Skippere med hjerner tør komme - så jeg tror nok heller han ble oppslukt av noe annet. Dessuten tror jeg nok de er så seksuelt frustrert på havet at de gjerne vil skjende og dominere når de kommer på land. Om å gjøre ikke være sårbar da…. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 0.26):

dominere gjennom sex ? 

De liker å skjende og dominere kvinnene sine. 

Gjest sjokoladebanan
Skrevet

Ellers var du en runkefantasi mens han var på jobb. Da han kom hjem hadde han fullt opp med kone og barn. Mange menn bruker chatting med fremmede kvinner som krydder til runkingen.

Og ikke bare menn som gjør det heller. Kvinner kan gjøre det samme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har opplevd dette : Men han dukka opp. Reiste fra andre siden av jorden - brukte 30000 på å se meg - men fant ut at jeg ikke stod til forventningene så han kuttet ut kontakten. Vi er ca like intelligente , men jeg følte meg antydningsvis hånet i kontakten. Jeg var ikke like «gal» som han m fetisjer og slikt - og han var ikke forelsket i meg - så han ble sur når han ikke fikk sin wet-sex m m . Jeg er også skamfull og trist. Skippere med hjerner tør komme - så jeg tror nok heller han ble oppslukt av noe annet. Dessuten tror jeg nok de er så seksuelt frustrert på havet at de gjerne vil skjende og dominere når de kommer på land. Om å gjøre ikke være sårbar da…. 

Google translate? Underlig språkføring.

Anonymkode: 2f037...60e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...