AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #21 Skrevet 25. februar 2024 Jeg skrollet ned og så på bildet før jeg leste innlegget og min første tanke var:"Herregud for en stygg kjerringlampe!" Så da jeg leste innlegget begynte jeg å le...😂 Anonymkode: ea792...977 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #22 Skrevet 25. februar 2024 Beklager, men den lampa oste det voldsomt Nille og kjerring av. Og jeg er litt kjerring selv. Anonymkode: e7afa...5eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #23 Skrevet 25. februar 2024 Jeg forstår godt hva TS mener med rocka bohem. Rocka, edgy, ikke feminint kjerring. Bohem, koselig og lyst, ikke mørk goth. Personlig likte jeg ikke foten, den er for klumpete, liker mer klassiske lamper selv. Skjermen er helt standard, kunne sikkert byttet ut med en mer stilig skjerm. Kjøp det DU liker TS! Du finner fine ting på de fleste butikker, Nille intet unntak. Anonymkode: dae89...7cb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #24 Skrevet 25. februar 2024 Ts her Nå har jeg lyst på dyre lamper som ser helt merkelige ut. Feks en mus som holder en lyspære, en pelikan som står med hodet opp gjennom skjermen osv. Har dere noen tips til meg? Ikke designer lamper altså, for det har jeg ikke råd til Anonymkode: 1b2e4...f34
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #25 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her Nå har jeg lyst på dyre lamper som ser helt merkelige ut. Feks en mus som holder en lyspære, en pelikan som står med hodet opp gjennom skjermen osv. Har dere noen tips til meg? Ikke designer lamper altså, for det har jeg ikke råd til Anonymkode: 1b2e4...f34 Mener du dyre lamper eller dyrelamper, for det kan være helt ulike ting? Eller kanskje dyre dyrelamper? Anonymkode: 5ae62...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #26 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du dyre lamper eller dyrelamper, for det kan være helt ulike ting? Eller kanskje dyre dyrelamper? Anonymkode: 5ae62...5a4 Dyrelamper som er rimelige opp til 5-600. Ikke designlamper med dyr som koster mange tusen Ts Anonymkode: 1b2e4...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå