Gå til innhold

Barnevern/sosionom lønn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du sosionom/barnevernsutdanning?

Hvor mange år ansiennitet har du?

Privat eller offentlig sektor?

Hva er årslønnen?

Ser på mange ulike utdanninger og lurer på hva en realistisk lønn for disse yrkene er

Anonymkode: 53c6b...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnevernspedagog, jobber i barneverntjenesten hvor jeg har jobbet i 7 år men med 15 års ansiennitet (fikk ansiennitet for alt arbeid også før studier). Tjener 672 000 kr. 

Anonymkode: 637d2...33d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Barnevernspedagog, jobber i barneverntjenesten hvor jeg har jobbet i 7 år men med 15 års ansiennitet (fikk ansiennitet for alt arbeid også før studier). Tjener 672 000 kr. 

Jøss.. Har du tillegg for videreutdanning eller andre tillegg?

Eller jobber i en kommune nær en storby? 

Grunnlønn som nyutdannet er rundt 460 000 kr. 

Jeg er utdannet barnevernspedagog, har jobbet 7 år i barneverntjeneste. Har 10 års ansiennitet, 14 000 ekstra for videreutdanning og 16 000 ekstra etter lokale lønnsforhandlinger. Til sammen en årslønn på 568 000 ca. 

Anonymkode: 11a4f...efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er utdannet barnevernspedagog, har jobbet 7 år i barneverntjeneste. Har 10 års ansiennitet, 14 000 ekstra for videreutdanning og 16 000 ekstra etter lokale lønnsforhandlinger. Til sammen en årslønn på 568 000 ca. 

For en ubeskrivelig dårlig lønn ?..Etter 3-5 år med høyskoleutdanning?..Har dere da studielån?

Anonymkode: 016a5...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva slags utdanning har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har videreutdanning,  men vi får ikke noe ekstra for det hos oss desverre. Men jobber i en bydel i Oslo så lønnsnivået er nok litt høyere enn mange andre steder. Hos oss er startlønn 556 000 kr. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags utdanning har du?

Er utdannet barnevernspedagog og har tatt noen videreutdanninger for å oppfylle kompetansekravet som kommer men hadde som sagt tjent tjent det samme uten dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnevernspedagog, med videreutdanning og master. 16 års ansiennitet. 577000 i året 

Jobber i kommunal barneverntjeneste 

Anonymkode: 7bb1d...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bachelor i sosialt arbeid. Jobber i offentlig sektor (Nav) som sosialkonsulent. Vært ansatt siden 2016 og tjener 620.000 i året. 

Anonymkode: 348a6...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i kommunal barneverntjenesten. Starter på grunnlønn på 485 400 kr, og stiger opp lønnsstigen til 16 år og 569 100 kr.

Jeg har 16 års ansiennitet, så har det i tillegg til 20.000 pga utdanning og 30.000 pga ledertillegg. Muligheter til å stige mer siden jeg er i gang med master, men usikker om dette trer i kraft før 2031. 

Anonymkode: 11e47...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i kommunal barneverntjeneste, har master og 8 års ansiennitet. Tjener 624500 i året.

Anonymkode: 49c1b...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet sosionom. Kommunalt ansatt i nav, nylig startet. Har 525000 i året etter at jeg fikk personlig tillegg ved ansettelse. Grunnlønna var vel på rundt 480000 

Anonymkode: ab018...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...