Gå til innhold

Kan man

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så vanskelig å ikke føle meg sveket av de rundt meg. Jeg vet, jeg tar meg nok alt for nær av ting. Men det er så vanskelig. Jeg trenger tilitt. Må kunne stole på folk og har stort sett hatt en liten, men trygg flokk. Det siste året føler jeg at jeg er så usikker på så alt for mange rundt meg..                                      Ting som: venner som leser meldinger, men venter fint en uke med å svare.. eller ringer etter en måned og beklager at de glemte meg. Men sier alltid ting som at vi måååå treffes snart, at de savner meg og prater gjerne i en time.. Jeg kan få en snap hvor noen spør meg hvordan jeg har det. Så svarer jeg, men de åpner ikke snappen før 3 dager etterpå. Og da føles det så unaturlig for meg å forsette samtaleb. Synes det er så forvirrende..?

Familie som plutselig kommer å sier de har diskutert meg angående en sak og sier at DE har snakket mye om dette (som regel noe negativt.) Og da føler jeg meg så lurt. Når jeg har vært masse sammen med de i tiden før dette. Hvorfor ble det ikke nevnt til meg? 

Også har du de som aldri tar initiativ da, men alltid er med når jeg inviterer. Vil de egentlig ikke finne på noe? Hvorfor sier de så ja med en gang når jeg inviterer? 

Hva kan jeg gjøre, som trenger tillitt for å ha et forhold til folk, gjøre for å senke kravene..? Det er så vondt å ha det sånn. Jeg sier aldri noe til de om hvordan jeg føler det og prøver å ikke være en klengete venn..  men merker at jeg trekker meg mer og mer unna alle for tiden. Vil jo ikke miste kontakt med omverden, men sliter stort med "overfladiske" forhold. 

Hvordan har du det med dine venner/familie?

Anonymkode: ee626...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele overskriften kom ikke med . Hvordan endrer jeg dette? 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hele overskriften kom ikke med . Hvordan endrer jeg dette? 🫠

Det kan du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...