TomSawyer Skrevet 1. mars 2024 #21 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 23.20): Jeg lurer på hvilken Tesla dere mener er best? Har en oppfatning av at jo nyere jo mere «tull». Hva tenker dere om det? Jeg er medlem i Tesla-forum og ser sjeldent noe feil med de gamle Teslaene der, men de nye er det veldig mye tull med. Hva kan grunnen være? Anonymkode: 68771...fa7 Helt motsatt . De første S-ene var kronisk på feil. Tesla Y er omtrent en perfekt bil, 3ern og egentlig. Tror ikke de gamle i bilindustrien lever lenge nå, Tesla og kineserne er alt for gode på elbil blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #22 Del Skrevet 1. mars 2024 Vi har 3 og Y, aldri hatt problemer😉 Anonymkode: 2cc7b...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 1. mars 2024 #23 Del Skrevet 1. mars 2024 Konas 4,5 år gamle Model 3 har hatt en eneste feil, som ble fikset kjapt (defekte varmetråder i bakruta). Min Model Y har ikke hatt noen feil. S og X som jeg har eid tidligere har hatt en god del barnesykdommer, men alt ble fikset opp uten problemer da. S og X har underdimensjonert understell i forhold til vekta, så der blir det mye kostnader med bytte av understellsdeler etter hvert. Skal man eie en eldre slik er det nok en fordel å være god til å skru selv. Hvis ikke er nok en ny Y et mye bedre valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. mars 2024 #24 Del Skrevet 1. mars 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg ikke på, det er en bil, ikke en symaskin. Anonymkode: 62b11...c96 Bruker ikke symaskin så det vet jeg ingenting om ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå