Gå til innhold

Høylytte naboer, kan man gjøre noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboene under meg smeller i dørene i leiligheten sin så sengen min rister og ett bilde på soverommet har falt ned. Dette skjer som regel mellom 22 og 24.00.

I tillegg har de så høylytt sex at jeg blir sprø snart. Jeg ligger med Ørepropper og ennå hører jeg de. De har soverom rett under meg. Huset er gammelt og dårlig isolert.

Kan jeg gjøre noe eller må jeg bare "bite" tenna sammen? 

Frister veldig å si ifra neste gang jeg møter på de, men har ennå (etter 3 mnd) klart å holde meg, men det blir oftere og oftere nå.

Anonymkode: ee864...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her. Bor en  kjerring under som smeller med dører til alle døgnets tider🤬🤬🤬

Anonymkode: 73670...d82

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Samme problemet her. Bor en  kjerring under som smeller med dører til alle døgnets tider🤬🤬🤬

God voksen dame. Jeg har aldri vært borti lignende.Det er whit trash. 

Skrevet

Hvorfor ikke si fra? 

Det er ikke alle som vet hvor lydt det er, det er ikke alle tid det er like lydt begge veier. Jeg ville ringt på en dag og introdusert meg og sagt fra om det du hører. Du trenger ikke nevne det med sexen. Si at du hadde satt veldig pris på at de forsøkte å være mer stille etter 22/23 (alt etter hva regelen er). 

Jeg gjorde det her jeg bor, og naboen sa til og med takk for at jeg hadde sagt fra. Folk kan overraske deg. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...