Gå til innhold

Kan jeg levere insektene i huset mitt til noen sol kan identifisere dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noen insekter i boligen . Kan jeg levere disse til et firma som kan identifisere den? Altså hvis jeg oppsøker et skadedyr firma og tar  med noen  døde eksemplarer av småkrypene … kan jeg gjøre det? For å finne ut hva det er ? Er redd for typ veggdyr. Noen som vet om noe sted i oslo området hvor jeg kan gjøre dette? 
Jeg vet jeg kan legge ut bilde her men ønsker at fagkyndig skal se på det

Anonymkode: 5b4c7...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt et skadedyrkontroll firma.

Anonymkode: f1988...7f9

Skrevet

Du kan sende til FHI. Søk på FHI og skadedyr. Tror det koster en hundrings eller to med identifisering. Kan også være lurt å sette ut en limfelle i tilfelle det er skjeggkre eller lignende.

Anonymkode: fb129...c6d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har funnet noen insekter i boligen . Kan jeg levere disse til et firma som kan identifisere den? Altså hvis jeg oppsøker et skadedyr firma og tar  med noen  døde eksemplarer av småkrypene … kan jeg gjøre det? For å finne ut hva det er ? Er redd for typ veggdyr. Noen som vet om noe sted i oslo området hvor jeg kan gjøre dette? 
Jeg vet jeg kan legge ut bilde her men ønsker at fagkyndig skal se på det

Anonymkode: 5b4c7...74e

Jeg ville ikke, ts, vært redd for at det er veggdyr. Dersom du må sende inn kryp fra huset til identifisering? Da har du ikke veggdyr. De identifiserer seg selv, helt gratis. ;) 

Anonymkode: fdb9b...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...