Gå til innhold

Er kjærlighet med første blikk kun for pene folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Nei?

Anonymkode: eaa00...2b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge KG er det kun for psykopater 🤷‍♀️

Anonymkode: 0d2de...8af

Skrevet

Det er ikke alle der som er pene i mine øyne. Så jeg svarer nei.

Anonymkode: 0af88...4e0

• Nyttig 1
Skrevet

Opplevd 2 ganger i mitt liv. Begge var pene må jeg innrømme og vet jeg går for å være pen mtp at det var gjensidig. Men,  har en pen bestevenninne som opplevde dette og han er helt gjennomsnittlig og var ikke hennes type, begynnende måne, ikke særlig pen og hun ble bergtatt, de ble et par 😄 Han er veldig sjarmerende og man blir litt bergtatt av væremåten hans. 

Anonymkode: 9cd68...0a2

• Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ifølge KG er det kun for psykopater 🤷‍♀️

Anonymkode: 0d2de...8af

Bare tull 😆 Er så sjeldent jeg liker noen at man skulle tro jeg var aseksuell/aromantisk, men 2 ganger med 10 års mellomrom har jeg mistet munn og mæle og blitt sinnsykt forelsket ved første blikk og nærmest nymfoman, og det gikk aldri over i forholdene år etter år så var ikke bare lett betatthet liksom. Med meg er det stjerneskudd første møte eller så kommer det aldri, prøvd nok ganger til å vite dette. Om det ikke er der umiddelbart går det over til avsky om jeg prøver lenger.

Anonymkode: 9cd68...0a2

• Nyttig 1
Skrevet

Første blikk eller første møte? Tror aldri jeg har møtt en mann jeg har funnet attraktiv fra første sekund. Nåværende kjæreste hadde jeg kjent til noen år uten å ha fattet interesse, men første gang vi hadde en ordentlig samtale merket jeg med én gang at det var noe der. 

Anonymkode: 7c84b...11e

Skrevet

Jeg har opplevd det en gang i mitt liv, det gikk lyn igjennom meg og jeg mistet det helt når jeg så han første gang… ble så forelsket og besatt at det holdt på å klikke for meg. Har flere ganger lurt på hva som egentlig skjedde. Var som jeg ble psykotisk. Han var 18år eldre enn meg, liten og ikke spesielt pen. Vi var begge gift, men innledet allikevel et forhold. Jeg gikk fra mannen min, men han gikk aldri fra sin kone. Sa han elsket meg, men det gjorde han vel da neppe. Nå er han blokkert alle steder da han fortsatte ta kontakt. Det er 13år siden lynet traff meg, og jeg glemmer han aldri. Han er min største forelskelse, men han valgte ikke meg.

Nå er jeg i er forhold med en ny mann som ikke gir meg lyn i magen. Men han er snill, smart og morsom, og jeg elsker han med hele mitt hjerte. Håper aldri jeg oppover slik sinnsyk tiltrekning igjen, førte ingenting godt med seg.

Anonymkode: e9815...12d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjærlighet er for alle uansett utseende, vekt, alder osv.. Og hva som er pent er subjektivt. 

Anonymkode: 5b8e0...8cd

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...